Persuasive Strategies in the Twitter Accounts of American Political Figures
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Shurma, Svitlana
|
|
dc.contributor.author |
Karpianusová, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:59Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:59Z |
|
dc.date.issued |
2019-11-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49141
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá přesvědčovacími strategiemi, které jsou využívány na twitterových účtech amerických politiků. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje rozdíly mezi propagandou a přesvědčovacími principy, Aristotelovy modely přesvědčovacích principů, přesvědčovací strategie používané v politice a využití Twitteru v rámci politického diskurzu. Dále se zabývá postupy, které byly aplikovány při analýze korpusu. Praktická část obsahuje analýzu, která pojednává o způsobech použitých k ovlivnění čtenářů vybraných twitterových zpráv. |
|
dc.format |
58 s. (79 694 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
přesvědčování
|
cs |
dc.subject |
přesvědčovací strategie
|
cs |
dc.subject |
politický diskurz
|
cs |
dc.subject |
Twitter
|
cs |
dc.subject |
Joe Biden
|
cs |
dc.subject |
ideologický čtverec
|
cs |
dc.subject |
metafory
|
cs |
dc.subject |
emotivní slova
|
cs |
dc.subject |
legitimizace
|
cs |
dc.subject |
persuasion
|
en |
dc.subject |
persuasive strategies
|
en |
dc.subject |
political discourse
|
en |
dc.subject |
Twitter
|
en |
dc.subject |
Joe Biden
|
en |
dc.subject |
Ideology Square
|
en |
dc.subject |
metaphors
|
en |
dc.subject |
emotive vocabulary
|
en |
dc.subject |
legitimation
|
en |
dc.title |
Persuasive Strategies in the Twitter Accounts of American Political Figures |
|
dc.title.alternative |
Persuasive Strategies in the Twitter Accounts of American Political Figures |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drábková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2020-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the persuasive strategies of American political figures in their twitter accounts. The thesis consists of a theoretical and analytical part. The theoretical part discusses the difference between propaganda and persuasion, Aristotle's modes of persuasion, persuasive discourse in politics, and the use of Twitter in political discourse. It also deals with the methodology of the analysis. The analytical part involves an analysis of persuasive strategies used by the American presidential candidate Joe Biden to influence the followers of his Twitter messages. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
56281
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-05-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account