Persuasive Strategies in the Twitter Accounts of American Political Figures

DSpace Repository

Language: English čeština 

Persuasive Strategies in the Twitter Accounts of American Political Figures

Show simple item record

dc.contributor.advisor Shurma, Svitlana
dc.contributor.author Karpianusová, Iva
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:59Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:59Z
dc.date.issued 2019-11-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49141
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá přesvědčovacími strategiemi, které jsou využívány na twitterových účtech amerických politiků. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje rozdíly mezi propagandou a přesvědčovacími principy, Aristotelovy modely přesvědčovacích principů, přesvědčovací strategie používané v politice a využití Twitteru v rámci politického diskurzu. Dále se zabývá postupy, které byly aplikovány při analýze korpusu. Praktická část obsahuje analýzu, která pojednává o způsobech použitých k ovlivnění čtenářů vybraných twitterových zpráv.
dc.format 58 s. (79 694 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject přesvědčování cs
dc.subject přesvědčovací strategie cs
dc.subject politický diskurz cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject Joe Biden cs
dc.subject ideologický čtverec cs
dc.subject metafory cs
dc.subject emotivní slova cs
dc.subject legitimizace cs
dc.subject persuasion en
dc.subject persuasive strategies en
dc.subject political discourse en
dc.subject Twitter en
dc.subject Joe Biden en
dc.subject Ideology Square en
dc.subject metaphors en
dc.subject emotive vocabulary en
dc.subject legitimation en
dc.title Persuasive Strategies in the Twitter Accounts of American Political Figures
dc.title.alternative Persuasive Strategies in the Twitter Accounts of American Political Figures
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Drábková, Lenka
dc.date.accepted 2020-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the persuasive strategies of American political figures in their twitter accounts. The thesis consists of a theoretical and analytical part. The theoretical part discusses the difference between propaganda and persuasion, Aristotle's modes of persuasion, persuasive discourse in politics, and the use of Twitter in political discourse. It also deals with the methodology of the analysis. The analytical part involves an analysis of persuasive strategies used by the American presidential candidate Joe Biden to influence the followers of his Twitter messages.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 56281
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-05-11


Files in this item

Files Size Format View Description
karpianusová_2020_dp.pdf 1.937Mb PDF View/Open None
karpianusová_2020_op.doc 48.5Kb Unknown View/Open None
karpianusová_2020_vp.doc 51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account