[NEOBHÁJENO] Syntactic Structure of Czech Students' Spontaneous English Utterances

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Syntactic Structure of Czech Students' Spontaneous English Utterances

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kráľová, Zdena
dc.contributor.author Bobková, Markéta
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:59Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:59Z
dc.date.issued 2019-11-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49130
dc.description.abstract Tato bakalářská práce zkoumá spontánní mluvené projevy českých studentů v angličtině, a to z pohledu jejich syntaktické struktury. V teoretické části jsou shrnuty a vysvětleny pojmy a termíny z oblasti syntaxe, stylistiky a pedagogiky, jako hovorový styl, větná skladba a experiment. V praktické části je provedena diskurzní analýza celkem 70 přepisů nahrávek namluvených studenty. Tito studenti byli rozděleni do dvou skupin A a B. U každé proběhl tzv. pretest a posttest, mezi nimiž účastníci skupiny B prošli psychologickým výcvikem.
dc.format 39 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spontánní mluvený projev cs
dc.subject syntax cs
dc.subject syntaktická struktura cs
dc.subject hovorový styl cs
dc.subject diskurzní analýza cs
dc.subject pedagogický experiment cs
dc.subject čeští studenti cs
dc.subject spontaneous utterance en
dc.subject syntax en
dc.subject syntactic structure en
dc.subject colloquial language en
dc.subject discourse analysis en
dc.subject pedagogical experiment en
dc.subject Czech students en
dc.title [NEOBHÁJENO] Syntactic Structure of Czech Students' Spontaneous English Utterances
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Syntactic Structure of Czech Students' Spontaneous English Utterances
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemčoková, Katarína
dc.date.accepted 2020-06-15
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis examines spontaneous English utterances of Czech students from the point of view of their syntactic structure. The theoretical part summarizes and explains concepts and terms from the field of syntax, stylistics and pedagogy, such as colloquial style, sentence structure and experiment. In the practical part, a discourse analysis of 70 transcripts of students' recordings is performed. These students were divided into two groups, A and B. Each undertook a so-called pretest and posttest, between which the participants of group B underwent psychological training.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 56254
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2020-05-11


Files in this item

Files Size Format View Description
bobková_2020_dp.pdf 1.862Mb PDF View/Open None
bobková_2020_op.doc 47.5Kb Unknown View/Open None
bobková_2020_vp.doc 46.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account