dc.contributor.advisor |
Matula, Miloš
|
|
dc.contributor.author |
Kuba, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:52Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48980
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou role veřejného ochránce práv ve vztahu k principům dobré správy. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definované konkrétní pojmy, které se týkají vybraného tématu, jako je veřejný ochránce práv, historie a vznik jeho instituce, dále pak jeho činnost, působnost, práva a povinnosti, v neposlední řadě je teoretická část věnována dobré správě a jejím principům. V praktické části je věnována pozornost zvolenému případu, kterým se veřejný ochránce práv v minulosti zabýval. Závěr práce je zaměřen na shrnutí zjištěných poznatků a jsou navrženy možná řešení a návrhy na zlepšení. |
|
dc.format |
70 s. (94 736 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
veřejný ochránce práv
|
cs |
dc.subject |
dobrá správa
|
cs |
dc.subject |
principy dobré správy
|
cs |
dc.subject |
ombudsman
|
cs |
dc.subject |
Public Defender of Rights
|
en |
dc.subject |
Good governance
|
en |
dc.subject |
Principles of good governance
|
en |
dc.subject |
Ombudsman
|
en |
dc.title |
Role veřejného ochránce práv ve vztahu k principům dobré správy |
|
dc.title.alternative |
The Role of the Ombudsman in Relation to the Principles of Good Governance |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kapplová, Olga |
|
dc.date.accepted |
2020-07-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the issue of the role of the Public Defender of Rights in relation to the principles of good governance. The work is divided into two parts, theoretical and practical part. The theoretical part defines specific terms related to the selected topic, such as the institution of the Ombudsman, its origin and history, the Ombudsman himself, good governance and, last but not least, its basic principles on which it is based. The practical part deals with a selected case, which the Ombudsman dealt with in the past. The conclusion of the thesis is devoted to a summary of the findings and proposed solutions and possible improvements that would lead to improved activities of the Ombudsman. |
|
dc.description.department |
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná správa a regionální rozvoj |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public economics and administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
55826
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-06-30 |
|