Péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro vybranou firmu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Končitíková, Gabriela
|
|
dc.contributor.author |
Krahulcová, Adriana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:52Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48973
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945, která slouží jako inspirace pro současnou firmu. V rámci řešení teoretické části práce byla provedena literární rešerše zaměřená na zkoumanou problematiku. V praktické části byla provedena analýza archivních materiálů společnosti Baťa a.s. a metodou pozorování byl vytvořen věrný obraz péče o zákazníky ve vybrané firmě. Součástí práce je návrh řešení, které dopomůže zlepšit péči o zákazníky na základě prověřených zkušeností společnosti Baťa a.s. Výsledky této práce umožňují vybrané společnosti vylepšit současnou péči o zákazníky konkrétními způsoby. |
|
dc.format |
61 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníky
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
customer care
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.title |
Péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro vybranou firmu |
|
dc.title.alternative |
Customer Care in the Company Baťa a.s. until 1945 as Inspiration for the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregar, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2020-07-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the customer care in the company Baťa a.s. until year 1945 as an inspiration for the selected company. Theoretical part of thesis is dealing with basic concepts related to customer care. The analytical part contains analysis of the archival documents related to customer care in the company Baťa a.s. Using observation method an image of customer care was created also in the selected company. Important parts of a thesis are suggestions on improvement based on proven experiences of the company Baťa a.s. Results of this thesis allow selected company improve its customer care by specific methods. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55812
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account