Péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro vybranou firmu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro vybranou firmu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Končitíková, Gabriela
dc.contributor.author Krahulcová, Adriana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:52Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:52Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48973
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945, která slouží jako inspirace pro současnou firmu. V rámci řešení teoretické části práce byla provedena literární rešerše zaměřená na zkoumanou problematiku. V praktické části byla provedena analýza archivních materiálů společnosti Baťa a.s. a metodou pozorování byl vytvořen věrný obraz péče o zákazníky ve vybrané firmě. Součástí práce je návrh řešení, které dopomůže zlepšit péči o zákazníky na základě prověřených zkušeností společnosti Baťa a.s. Výsledky této práce umožňují vybrané společnosti vylepšit současnou péči o zákazníky konkrétními způsoby.
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject péče o zákazníky cs
dc.subject služba cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject customer en
dc.subject customer care en
dc.subject service en
dc.subject communication en
dc.subject employees en
dc.title Péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro vybranou firmu
dc.title.alternative Customer Care in the Company Baťa a.s. until 1945 as Inspiration for the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregar, Aleš
dc.date.accepted 2020-07-14
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the customer care in the company Baťa a.s. until year 1945 as an inspiration for the selected company. Theoretical part of thesis is dealing with basic concepts related to customer care. The analytical part contains analysis of the archival documents related to customer care in the company Baťa a.s. Using observation method an image of customer care was created also in the selected company. Important parts of a thesis are suggestions on improvement based on proven experiences of the company Baťa a.s. Results of this thesis allow selected company improve its customer care by specific methods.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55812
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
krahulcová_2020_dp.pdf 1.638Mb PDF View/Open None
krahulcová_2020_op.docx 31.09Kb Unknown View/Open None
krahulcová_2020_vp.docx 23.30Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account