Analýza sociálních sítí ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Jandová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:52Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48972
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o provedení analýzy sociálních sítích ve vybrané společnosti. Rozdělení této práce je na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřována na obecný online marketing a jeho podrobnější rozdělení, dále na sociální sítě, možnosti využití sociálních sítích na marketingové účely a GDPR. V praktické části je provedena analýza sociálních sítí vybrané společnosti, ve které faktický stav je porovnán s teoretickými poznatky, porovnávání s konkurencí a dotazníkové šetření, které se týká telekomunikačních a sociálních sítí. Na závěr je uvedena i patřičná doporučení pro analyzovanou firmu. |
|
dc.format |
98 s. (101 446 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Online marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
internetová reklama
|
cs |
dc.subject |
Online Marketing
|
en |
dc.subject |
Social Networks
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Internet Advertising
|
en |
dc.title |
Analýza sociálních sítí ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Social Networks in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-07-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is about analysis of social networks in a selected company. The division of this work in into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on general online marketing and its more detailed division, further on social networks, the possibilities of using social network for marketing purposes and GDPR. In the practical part is an analysis of social network of a selected company is performed, in which the actual state is compared with the theoretical knowledge, comparison with the competition and a questionnaire investigation, which concerns telecommunications and social networks. Finally, the appropriate recommendations for the analyzed company are given. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55811
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account