Analýza sociálních sítí ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Miloslav
dc.contributor.author Jandová, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:52Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:52Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48972
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o provedení analýzy sociálních sítích ve vybrané společnosti. Rozdělení této práce je na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřována na obecný online marketing a jeho podrobnější rozdělení, dále na sociální sítě, možnosti využití sociálních sítích na marketingové účely a GDPR. V praktické části je provedena analýza sociálních sítí vybrané společnosti, ve které faktický stav je porovnán s teoretickými poznatky, porovnávání s konkurencí a dotazníkové šetření, které se týká telekomunikačních a sociálních sítí. Na závěr je uvedena i patřičná doporučení pro analyzovanou firmu.
dc.format 98 s. (101 446 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject internetová reklama cs
dc.subject Online Marketing en
dc.subject Social Networks en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Internet Advertising en
dc.title Analýza sociálních sítí ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Analysis of Social Networks in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-14
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is about analysis of social networks in a selected company. The division of this work in into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on general online marketing and its more detailed division, further on social networks, the possibilities of using social network for marketing purposes and GDPR. In the practical part is an analysis of social network of a selected company is performed, in which the actual state is compared with the theoretical knowledge, comparison with the competition and a questionnaire investigation, which concerns telecommunications and social networks. Finally, the appropriate recommendations for the analyzed company are given.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55811
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
jandová_2020_dp.pdf 3.812Mb PDF View/Open None
jandová_2020_op.docx 22.84Kb Unknown View/Open None
jandová_2020_vp.docx 22.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account