Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Čmolíková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:52Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48971
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá využitím reklamních systému Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance. Teoretická část je zaměřená na online marketing, sociální sítě, na jednotlivé reklamní systémy a na způsoby jejich vyhodnocení. Praktická část se věnuje hlavnímu cíli, a to analýze reklamních systému a následně návrhu jejich využití, pomocí alokací nákladů vybraných kampaní. |
|
dc.format |
61 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
Google Ads
|
cs |
dc.subject |
Sklik
|
cs |
dc.subject |
Facebook Ad
|
cs |
dc.subject |
PPC systémy
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
Google Ads
|
en |
dc.subject |
Sklik
|
en |
dc.subject |
Facebook Ad
|
en |
dc.subject |
PPC systems
|
en |
dc.title |
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance |
|
dc.title.alternative |
The Use of Advertising Systems Google Ads, Sklik and Facebook Ad in a Selected Bank |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2020-07-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the use of advertising systems Google Ads, Sklik, and Facebook Ad in a selected bank. The theoretical part is focused on online marketing, social networks, individual advertising systems, and methods of their evaluation. The practical part is devoted to the main goal of the thesis, namely the analysis of advertising systems and the design of their use, by allocating the costs of selected campaigns. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55810
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account