Analýza marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Kalovská, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48951
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o. působící v potravinářském průmyslu. V teoretické části bakalářské práce jsou zpracovány poznatky týkající se marketingových komunikací, které jsou podkladem pro část praktickou. Cílem praktické části je analýza současného stavu marketingových komunikací ve společnosti a s tím spojené zhodnocení výsledků. Dále jsou vypracována doporučení vedoucí ke zlepšení stávající situace. |
|
dc.format |
79 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
situační analýzy
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Analysis Of Marketing Communications Of Company KR Real, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horáková, Monika |
|
dc.date.accepted |
2020-07-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communications of the company KR Real, s.r.o., which operates in the food industry. In the theoretical part of the bachelor thesis there is processed knowledge related to marketing communications, which are the basis for the practical part. The aim of the practical part is the analysis of the current state of marketing communications in the company and the associated evaluation of results. Further recommendations are made for improving the current situation. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55789
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-06-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account