Analýza marketingových komunikací ve společnosti STUDENT AGENCY k.s
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Barvířová, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48950
|
|
dc.description.abstract |
Zaměření této bakalářské práce je na analýzu marketingové komunikace společnosti STUDENT AGENCY k.s. (dále jen STUDENT AGENCY), která poskytuje služby v oblasti dopravy a cestovního ruchu. Cílem teoretické části bylo zpracovat podklady, které pojednávají o marketingové komunikaci a stanovit východiska pro následné zpracování praktické části. Hlavním cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti STUDENT AGENCY a zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této bakalářské práce byl využit kvantitativní výzkum. Na závěr práce jsou uvedeny doporučení pro zlepšení současného stavu marketingové komunikace. |
|
dc.format |
89 s. (99 399 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Quantitative Research
|
en |
dc.subject |
Distribution
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových komunikací ve společnosti STUDENT AGENCY k.s |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communications at Company STUDENT AGENCY k.s |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2020-07-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The focus of this thesis is to analyze the marketing communication of STUDENT AGENCY k.s. (hereinafter STUDENT AGENCY), which provides services in the field of transport and tourism. The aim of the theoretical part was to elaborate materials that deal with marketing communication and to establish the basis for the subsequent processing of the practical part. The main objective of the practical part was to analyze the current state of marketing communication of the company STUDENT AGENCY and to evaluate the results of the analysis. The quantitative research was used in this thesis. In conclusion, there are recommendations for improving the current state of marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55788
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account