dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kostílková, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48942
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu sociálních služeb v Uherském Hradišti. Tato práce se ve své teoretické části zabývá veškerými sociálními službami, které se nacházejí na území města Uherské Hradiště a následně v praktické části problematikou spokojenosti klientů přímo v konkrétní organizaci, a to Sociální služby Uherské Hradiště, příspěvková organizace, přičemž pozornost byla zaměřena na nejstarší spoluobčany, tedy seniory, neboť to jsou právě oni, kdo vyhledávají sociální služby poměrně často. Zvolený problém byl řešen pomocí kvantitativního výzkumu, kdy byla použita technika sběru dat prostřednictvím dotazníku. |
|
dc.format |
67 s., 2. s. příloh |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální služby
|
cs |
dc.subject |
klient sociálních služeb
|
cs |
dc.subject |
pracovník v sociálních službách
|
cs |
dc.subject |
město Uherské Hradiště
|
cs |
dc.subject |
příspěvková organizace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
social services
|
en |
dc.subject |
client of social services
|
en |
dc.subject |
worker in social services
|
en |
dc.subject |
town of Uherské Hradiště
|
en |
dc.subject |
contributory organization
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza sociálních služeb v Uherském Hradišti |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Social Services in Uherské Hradiště |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Grebeníček, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of social services in Uherské Hradiště. In its theoretical part, this work deals with all social services located in the city of Uherské Hradiště and then in the practical part of the issue of client satisfaction directly in a particular organization, namely Social Services Uherské Hradiště, a contributory organization, while attention was focused on the oldest fellow citizens, ie seniors, because they are the ones who seek social services quite often. The selected problem was solved using quantitative research, which used the technique of data collection through a questionnaire. |
|
dc.description.department |
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná správa a regionální rozvoj |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public sector administration and regional development |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
55779
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-19 |
|