Analýza sociálních služeb v Uherském Hradišti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních služeb v Uherském Hradišti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Kostílková, Miroslava
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:51Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:51Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48942
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu sociálních služeb v Uherském Hradišti. Tato práce se ve své teoretické části zabývá veškerými sociálními službami, které se nacházejí na území města Uherské Hradiště a následně v praktické části problematikou spokojenosti klientů přímo v konkrétní organizaci, a to Sociální služby Uherské Hradiště, příspěvková organizace, přičemž pozornost byla zaměřena na nejstarší spoluobčany, tedy seniory, neboť to jsou právě oni, kdo vyhledávají sociální služby poměrně často. Zvolený problém byl řešen pomocí kvantitativního výzkumu, kdy byla použita technika sběru dat prostřednictvím dotazníku.
dc.format 67 s., 2. s. příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální služby cs
dc.subject klient sociálních služeb cs
dc.subject pracovník v sociálních službách cs
dc.subject město Uherské Hradiště cs
dc.subject příspěvková organizace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject social services en
dc.subject client of social services en
dc.subject worker in social services en
dc.subject town of Uherské Hradiště en
dc.subject contributory organization en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza sociálních služeb v Uherském Hradišti
dc.title.alternative Analysis of Social Services in Uherské Hradiště
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Grebeníček, Pavel
dc.date.accepted 2020-09-08
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of social services in Uherské Hradiště. In its theoretical part, this work deals with all social services located in the city of Uherské Hradiště and then in the practical part of the issue of client satisfaction directly in a particular organization, namely Social Services Uherské Hradiště, a contributory organization, while attention was focused on the oldest fellow citizens, ie seniors, because they are the ones who seek social services quite often. The selected problem was solved using quantitative research, which used the technique of data collection through a questionnaire.
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj cs
dc.thesis.degree-discipline Public sector administration and regional development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 55779
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-19


Files in this item

Files Size Format View Description
kostílková_2020_dp.pdf 1.271Mb PDF View/Open None
kostílková_2020_op.docx 31.10Kb Unknown View/Open None
kostílková_2020_vp.docx 31.08Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account