dc.contributor.advisor |
Slinták, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Venený, David
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48934
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy sportovního marketingu, marketingového mixu ve sportu, rozebrány jednotlivé marketingové trendy s využitím v sociálních sítích a organizační struktura organizace. Praktická část zahrnuje představení fotbalového klubu, popis majetkové a organizační struktury, včetně rozpočtu. Vnitřní a vnější stránky klubu jsou rozebrány ve SWOT analýze, a Porter analýze 5 sil, která zkoumá konkurenční prostředí klubu. Součástí je analýza digitálního marketingu, marketingových činností a rozbor nejvýznamnějších aktivit za rok 2019. Ve finální části je zpracovaný dotazník, který může být v budoucnu využit jako marketingový nástroj. Závěrem je zhodnocen současný stav a jsou uvedeny návrhy a doporučení. |
|
dc.format |
82 s. (111 973 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
FC FASTAV Zlín
|
cs |
dc.subject |
sport
|
cs |
dc.subject |
fotbal
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
FC FASTAV Zlin
|
en |
dc.subject |
sport
|
en |
dc.subject |
football
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s. |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of the Marketing Acitivites of the Football Club FASTAV Zlin, a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2020-07-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing of the football club FASTAV Zlín, a.s. The theoretical part clarifies some basic terms dealing with marketing as such, marketing mix in the sport, trends in marketing using social media and the structure of the organization. The practical part includes a presentation of the football club, a description of the structure of marketing proprieties, as well as the budget. The internal and external features of the club are examined in a SWOT and Porter analysis, dealing with the competitiveness of the club. The analysis of digital marketing, marketing activities and the most important events and activities of 2019 are included. The last part presents the questionnaire, which can be used as a marketing tool in the future. Finally, the current situation of the club is evaluated, completed with further suggestions and recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55770
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-06-25 |
|