Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slinták, Karel
dc.contributor.author Venený, David
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:51Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:51Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48934
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy sportovního marketingu, marketingového mixu ve sportu, rozebrány jednotlivé marketingové trendy s využitím v sociálních sítích a organizační struktura organizace. Praktická část zahrnuje představení fotbalového klubu, popis majetkové a organizační struktury, včetně rozpočtu. Vnitřní a vnější stránky klubu jsou rozebrány ve SWOT analýze, a Porter analýze 5 sil, která zkoumá konkurenční prostředí klubu. Součástí je analýza digitálního marketingu, marketingových činností a rozbor nejvýznamnějších aktivit za rok 2019. Ve finální části je zpracovaný dotazník, který může být v budoucnu využit jako marketingový nástroj. Závěrem je zhodnocen současný stav a jsou uvedeny návrhy a doporučení.
dc.format 82 s. (111 973 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject FC FASTAV Zlín cs
dc.subject sport cs
dc.subject fotbal cs
dc.subject marketing cs
dc.subject analýza cs
dc.subject FC FASTAV Zlin en
dc.subject sport en
dc.subject football en
dc.subject marketing en
dc.subject analysis en
dc.title Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s.
dc.title.alternative The Analysis of the Marketing Acitivites of the Football Club FASTAV Zlin, a.s.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Novák, Petr
dc.date.accepted 2020-07-15
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing of the football club FASTAV Zlín, a.s. The theoretical part clarifies some basic terms dealing with marketing as such, marketing mix in the sport, trends in marketing using social media and the structure of the organization. The practical part includes a presentation of the football club, a description of the structure of marketing proprieties, as well as the budget. The internal and external features of the club are examined in a SWOT and Porter analysis, dealing with the competitiveness of the club. The analysis of digital marketing, marketing activities and the most important events and activities of 2019 are included. The last part presents the questionnaire, which can be used as a marketing tool in the future. Finally, the current situation of the club is evaluated, completed with further suggestions and recommendations.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55770
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-25


Files in this item

Files Size Format View Description
venený_2020_dp.pdf 2.281Mb PDF View/Open None
venený_2020_op.docx 23.39Kb Unknown View/Open None
venený_2020_vp.docx 23.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account