Analýza nákupního chování zákazníků na internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nákupního chování zákazníků na internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Zugarová, Pavlína
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:50Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:50Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48916
dc.description.abstract Bakalářská práce byla zaměřena na analýzu nákupního chování zákazníků nakupujících na internetu. Cílem teoretické části této práce bylo zpracovat literární rešerši na dané téma a následná tvorba teoretického východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické části této práce bylo zanalyzování aktuálního stavu nákupního chování zákazníků, co jej ovlivňuje včetně se zhodnocením výsledků. Dotazníkové šetření bylo využito pro získání potřebných dat. Dotazník byl umístěn v podobě zkráceného odkazu na nejvíce využívané sociální síti Facebooku. Po zpracování obou části bakalářské práce byly navrhnuty doporučení pro zlepšení služeb internetových obchodů.
dc.format 64 s. (12 508 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject elektronické podnikání cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject customer behavior en
dc.subject customer en
dc.subject e-business en
dc.subject internet retailer en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Analýza nákupního chování zákazníků na internetu
dc.title.alternative Analysis of Customers' Shopping Behavior on the Internet
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-09-09
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis was focused on the analysis of shopping behavior of customers shopping on the Internet. The aim of the theoretical part of this work was to elaborate a literature search on the given topic and the subsequent creation of a theoretical basis for the elaboration of the practical part. The aim of the practical part of this work was to analyze the current state of customer's shopping behavior, what influences it, including the evaluation of results. The questionnaire survey was used to obtain the necessary data and was placed in the form of an abridged link to the most used social network on Facebook. After elaboration of both parts of the bachelor's thesis, recommendations were proposed for the improvement of e-commerce services.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55729
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-19


Files in this item

Files Size Format View Description
zugarová_2020_dp.pdf 2.086Mb PDF View/Open None
zugarová_2020_op.docx 22.83Kb Unknown View/Open None
zugarová_2020_vp.docx 23.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account