Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vykydalová, Nikola
dc.contributor.author Zbořilová, Vendula
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:50Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:50Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48915
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybrané společnosti. Cílem bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti. V bakalářské práci bylo využito především kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Závěr bakalářské práce obsahuje navržená doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti.
dc.format 80 s. (126 325 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject reklama na internetu cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject marketing research en
dc.subject online advertising en
dc.title Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Marketing Communication Analysis of the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the analysis of the current state of marketing communication of a selected company. The aim of the theoretical part was performing literary research of the area of marketing communication and creating the theoretical basis for the formation of the practical part. The aim of the practical part was the analysis of the current state of marketing communication of the selected company. In this part of the thesis, both qualitative and quantitative research methods were used. The conclusion of the thesis contains recommendations aimed at improving the current state of marketing communication of the selected company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55728
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
zbořilová_2020_dp.pdf 3.253Mb PDF View/Open None
zbořilová_2020_op.docx 22.74Kb Unknown View/Open None
zbořilová_2020_vp.docx 22.81Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account