Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vykydalová, Nikola
|
|
dc.contributor.author |
Zbořilová, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:50Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48915
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybrané společnosti. Cílem bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti. V bakalářské práci bylo využito především kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Závěr bakalářské práce obsahuje navržená doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti. |
|
dc.format |
80 s. (126 325 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
reklama na internetu
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
online advertising
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Analysis of the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2020-07-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the analysis of the current state of marketing communication of a selected company. The aim of the theoretical part was performing literary research of the area of marketing communication and creating the theoretical basis for the formation of the practical part. The aim of the practical part was the analysis of the current state of marketing communication of the selected company. In this part of the thesis, both qualitative and quantitative research methods were used. The conclusion of the thesis contains recommendations aimed at improving the current state of marketing communication of the selected company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55728
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account