Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Zapletalová, Martina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:50Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:50Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48914
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku vnitřní komunikace ve vybrané společnosti. Cílem práce je zhodnotit současný stav vnitřní komunikace, odhalit nedostatky a následně navrhnout doporučení pro zlepšení komunikace. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, se kterými téma celé práce souvisí. V praktické části je následně vnitřní komunikace firmy analyzována pomocí nástrojů komunikace, které firma využívá, dále pomocí metody McKinsey 7S, a dotazníkového šetření. Závěrem je zpracována také SWOT analýza, která vystihuje silné a slabé stránky firmy, a upozorňuje na příležitosti a hrozby, se kterými se firma může setkat.
dc.format 82 s. (14 673 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vnitřní komunikace cs
dc.subject proces komunikace cs
dc.subject nástroje komunikace cs
dc.subject komunikační dovednosti manažera cs
dc.subject efektivní komunikace cs
dc.subject Internal communication en
dc.subject communication process en
dc.subject communication tools en
dc.subject communication skills of the manager en
dc.subject efficient communication en
dc.title Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Analysis of Internal Communication in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Benyahya, Petra
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the issue of internal communication in a selected company. My goal is to evaluate current state of internal communication, reveal imperfection and recommend some improving for better communication. The theoretical part defined the basic concepts that whole thesis is connected with. In practical part is internal communication analysed by communication tools used by the company and also by the McKinsey method and questionnaire survey. The conclusion is processed by the SWOT analysis which captured strengths and weaknesses, point out opportunities and threats company can meet.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55727
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
zapletalová_2020_dp.pdf 1.697Mb PDF View/Open None
zapletalová_2020_op.docx 23.77Kb Unknown View/Open None
zapletalová_2020_vp.docx 22.62Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account