Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Zapletalová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:50Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48914
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku vnitřní komunikace ve vybrané společnosti. Cílem práce je zhodnotit současný stav vnitřní komunikace, odhalit nedostatky a následně navrhnout doporučení pro zlepšení komunikace. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, se kterými téma celé práce souvisí. V praktické části je následně vnitřní komunikace firmy analyzována pomocí nástrojů komunikace, které firma využívá, dále pomocí metody McKinsey 7S, a dotazníkového šetření. Závěrem je zpracována také SWOT analýza, která vystihuje silné a slabé stránky firmy, a upozorňuje na příležitosti a hrozby, se kterými se firma může setkat. |
|
dc.format |
82 s. (14 673 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vnitřní komunikace
|
cs |
dc.subject |
proces komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační dovednosti manažera
|
cs |
dc.subject |
efektivní komunikace
|
cs |
dc.subject |
Internal communication
|
en |
dc.subject |
communication process
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.subject |
communication skills of the manager
|
en |
dc.subject |
efficient communication
|
en |
dc.title |
Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Internal Communication in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benyahya, Petra |
|
dc.date.accepted |
2020-07-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the issue of internal communication in a selected company. My goal is to evaluate current state of internal communication, reveal imperfection and recommend some improving for better communication. The theoretical part defined the basic concepts that whole thesis is connected with. In practical part is internal communication analysed by communication tools used by the company and also by the McKinsey method and questionnaire survey. The conclusion is processed by the SWOT analysis which captured strengths and weaknesses, point out opportunities and threats company can meet. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55727
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account