Marketingová strategie kavárny EBE Cafe

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie kavárny EBE Cafe

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Ševčíková, Natálie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:50Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:50Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48909
dc.description.abstract Hlavním zaměření této bakalářské práce je na marketingovou strategii podniku poskytující služby EBE Cafe. Práce je složena ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje základní pojmy zpracované na základě odborné literatury. Vysvětlují se zde pojmy jako marketingová strategie či marketingový mix rozšířený pro sektor služeb. Dále první část tvoří analýza prostředí provedena pomocí analýz PEST, Porteroyy a SWOT a uzavírá ji tvorba marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje seznámení s podnikem EBE Cafe. V úvodu jsou zpracovány rozhovory s cílovými zákazníky kavárny, kdy bylo možno srovnat pohled zákazníka s pohledem majitelů, kteří také umožnili provedení rozhovoru. Získané informace byly podstatné pro popsání současného stavu marketingového mixu, a také pro další analýzy. V praktické části se nachází také analýza konkurence a následné doporučení na případné změny v marketingové strategii.
dc.format 95 s. (24 130 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject PEST cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST en
dc.subject competition en
dc.subject marketing research en
dc.title Marketingová strategie kavárny EBE Cafe
dc.title.alternative Marketing Strategy of EBE Cafe
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2021-06-29
dc.description.abstract-translated The main focus of this bachelor thesis is on the marketing strategy of a company providing services EBE Cafe. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains basic concepts developed on the basis of professional literature. Terms such as marketing strategy or marketing mix extended to the service sector are explained here. Furthermore, the first part consists of an analysis of the environment performed using PEST, Porter's and SWOT analysis and concludes with the marketing research. The practical part is devoted to getting acquainted with the EBE Cafe organization. In the introduction, interviews with the target customers of the café are processed, where it was possible to compare the customer's view with the view of the owners, who also allow interviews to be conducted. The information obtained was essential for describing the current state of the marketing mix, as well as for further analysis. The practical part also includes an analysis of the competition and the following recommendations for possible changes in marketing strategies.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55721
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
ševčíková_2021_dp.pdf 6.366Mb PDF View/Open None
ševčíková_2021_op.docx 22.96Kb Unknown View/Open None
ševčíková_2021_vp.pdf 207.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account