Marketingová strategie kavárny EBE Cafe
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Ševčíková, Natálie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:50Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48909
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním zaměření této bakalářské práce je na marketingovou strategii podniku poskytující služby EBE Cafe. Práce je složena ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje základní pojmy zpracované na základě odborné literatury. Vysvětlují se zde pojmy jako marketingová strategie či marketingový mix rozšířený pro sektor služeb. Dále první část tvoří analýza prostředí provedena pomocí analýz PEST, Porteroyy a SWOT a uzavírá ji tvorba marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje seznámení s podnikem EBE Cafe. V úvodu jsou zpracovány rozhovory s cílovými zákazníky kavárny, kdy bylo možno srovnat pohled zákazníka s pohledem majitelů, kteří také umožnili provedení rozhovoru. Získané informace byly podstatné pro popsání současného stavu marketingového mixu, a také pro další analýzy. V praktické části se nachází také analýza konkurence a následné doporučení na případné změny v marketingové strategii. |
|
dc.format |
95 s. (24 130 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
PEST
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie kavárny EBE Cafe |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of EBE Cafe |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2021-06-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main focus of this bachelor thesis is on the marketing strategy of a company providing services EBE Cafe. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains basic concepts developed on the basis of professional literature. Terms such as marketing strategy or marketing mix extended to the service sector are explained here. Furthermore, the first part consists of an analysis of the environment performed using PEST, Porter's and SWOT analysis and concludes with the marketing research. The practical part is devoted to getting acquainted with the EBE Cafe organization. In the introduction, interviews with the target customers of the café are processed, where it was possible to compare the customer's view with the view of the owners, who also allow interviews to be conducted. The information obtained was essential for describing the current state of the marketing mix, as well as for further analysis. The practical part also includes an analysis of the competition and the following recommendations for possible changes in marketing strategies. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55721
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account