Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Benyahya, Petra
dc.contributor.author Skalníková, Michaela
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48907
dc.description.abstract Práce řeší téma spokojenosti klientů s ubytovacími, stravovacími a wellness službami v Hotelu Tomášov ve Zlíně. Cílem práce bylo zjistit spokojenost klientů s ubytovacími, stravovacími a wellness službami v Hotelu Tomášov ve Zlíně a navrhnout doporučení, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků tohoto hotelu. V teoretické části byly zpracovány poznatky z hotelnictví, kvality služeb, spokojenosti zákazníka a k metodám průzkumu spokojenosti zákazníků. V praktické části je provedena analýza spokojenost klientů s ubytovacími, stravovacími a wellness službami v Hotelu Tomášov ve Zlíně. K analýze bylo využito dotazníkové šetření, SWOT-analýza nabízených služeb hotelu a analýza recenzí zákazníků hotelu na webových portálech. Analýzou bylo zjištěno, že Hotel Tomášov poskytuje klientům služby, se kterými jsou převážně spokojeny, ale najdou se nedostatky, které je potřeba odstranit. Ke zvýšení spokojenosti zákazníků bylo hotelu navrženo, aby odstranil nedostatky, na které si stěžovali respondenti v dotazníku. Jednalo se např. o nedostatečně zatemněné okna, prosklenou koupelnu, hlučnost pokojských nebo špatný úklid. Na jednotlivé problémy bylo navrženo řešení, které odstranění problém a povede ke zvýšení spokojenosti klientů.
dc.format 105 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hotel cs
dc.subject služby cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject hotel en
dc.subject services en
dc.subject satisfaction en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject quality en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu
dc.title.alternative Analysis of Customer Satisfaction in the Selected Hotel
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated The work addresses the topic of client satisfaction with accommodation, catering and wellness services in the Hotel Tomášov in Zlín. The aim of the work was to find out the satisfaction of clients with accommodation, catering and wellness services in the Hotel Tomášov in Zlín and to propose recommendations that will lead to an increase in customer satisfaction of this hotel. In the theoretical part, knowledge from the hotel industry, quality of services, customer satisfaction and methods of customer satisfaction survey were pro-cessed. In the practical part, an analysis of client satisfaction with accommodation, catering and wellness services in the Hotel Tomášov in Zlín is performed. A questionnaire survey, a SWOT-analysis of the hotel services offered and an analysis of hotel customer reviews on web portals were used for the analysis. The analysis showed that Hotel Tomášov provides clients with services with which they are mostly satisfied, but there are shortcomings that need to be eliminated. To increase customer satisfaction, the hotel was designed to address the shortcomings complained of by respondents in the questionnaire. These were, for example, insufficiently darkened windows, a glazed bathroom, the noise of maids or poor cleaning. A solution has been proposed for individual problems, which will eliminate the problem and lead to an increase in client satisfaction.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55717
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
skalníková_2020_dp.pdf 3.072Mb PDF View/Open None
skalníková_2020_op.docx 30.57Kb Unknown View/Open None
skalníková_2020_vp.docx 23.25Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account