Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybraného podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bartók, Ottó
|
|
dc.contributor.author |
Peltsarszká, Patricie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48902
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketingové účely vybraného podniku, kavárny Coffee Garden. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je charakterizován tradiční a internetový marketing, také jeho nástroje, jako jsou například webové stránky. Dále také popisuje marketing a sociální sítě, především vývoj a současnost sociálních sítí a sítě, které jsou vhodné pro marketing a jsou nyní nejvíce populární. Tyto poznatky z teoretické části byly následně použity v praktické části, která je zaměřená na představení podniku, analýzu sociálních sítí, které kavárna využívá, a dotazníkové šetření, na jehož základě byla vypracována závěrečná doporučení pro zlepšení marketingové komunikace prostřednictvím sociálních sítí. |
|
dc.format |
74 s., 6 s. obr. příloh. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
Uživatel
|
cs |
dc.subject |
Social Networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Advertisement
|
en |
dc.subject |
User
|
en |
dc.title |
Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybraného podniku |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Social Networks Using in Marketing of the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-07-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with use of social networking for marketing purposes of the selected company, Coffee Garden. The bachelor thesis is divided into two sections, theoretical and practical. The theoretical part is characterizing traditional and internet marketing and its tools, for example, websites. Furthermore, it describes marketing and social networks, focusing on present use and development of social networks. These are suitable for marketing and currently are very popular. The knowledge from theoretical section were applied in practical part, which is focused on introducing the company and analysis of social networks which are used by the café. Final recommendations to improve current situations of the café is based on analysis of question survey. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55711
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account