Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Pálková, Nikola
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48900
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci společnosti a na základě analýz a zhodnocení současného stavu navrhnout zlepšení marketingové komunikace minipivovaru. Návrh na vylepšení by měl vést k větší efektivnosti prodeje a zvýšení povědomí o značce. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z literárních zdrojů o historii pivovarnictví, marketingové komunikaci, marketingovém plánování, marketingových cílech, marketingové strategii a analýzy, mezi které patří SWOT analýza, PESTEL analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. V teoretické části se práce zmiňuje také o marketingovém mixu. Praktická část se věnuje představení a charakteristice minipivovaru Záhlinice, analýzou marketingového mixu, současné marketingové komunikace, SWOT analýzou, PESTEL analýzou a Porterovou analýzou pěti konkurenčních sil. Na základě těchto analýz, bylo navrhnuté doporučení ke zlepšení marketingové a komunikační strategie společnosti do budoucna. Navržené doporučení byla podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 79 s. (101 136 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pivovarnictví cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTEL analýza cs
dc.subject minipivovar cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject nákladová cs
dc.subject časová a riziková analýza cs
dc.subject brewing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTEL analysis en
dc.subject microbrewery en
dc.subject marketing mix en
dc.subject cost en
dc.subject time and risk analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication of Microbrewery Záhlinice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2021-06-29
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of microbrewery Záhlinice. The aim of the work is to analyze the current marketing communication of the company and on the basis of analyzes and evalutions, propose improvements to the marketing communication of the microbrewery. The proposal for improvement should lead to grater sales efficiency and increase the brand awareness. Thesis consists of two parts. The theoretical part uses knowledge gained from literature sources about the history of brewing, marketing communication, marketing planning, marketing goals, marketing strategy and analysis including SWOT analysis, PESTEL analysis and Porter's analysis of five competitive forces. In the theoretical part, the thesis also focuses on the marketing mix. The practical is devoted to the introduction and characteristics of the microbrewery Záhlinice, analysis of the marketing mix, current marketing communication, SWOT analysis, PESTEL analysis and Porter's analysis of five competitive forces. On the basis of individual analyzes, the shortcomings of the brewery were identified and recommendations were subsequently proposed to improve the company's marketing and communication strategy for the future. In conclusion, the proposed recommendations were subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55709
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-06-11


Files in this item

Files Size Format View Description
pálková_2021_dp.pdf 4.660Mb PDF View/Open None
pálková_2021_op.docx 23.28Kb Unknown View/Open None
pálková_2021_vp.docx 31.34Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account