Analýza marketingových aktivit ve firmě MION KOVO, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových aktivit ve firmě MION KOVO, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Ondrová, Martina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48899
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analýza marketingových aktivit společnosti MION KOVO, s.r.o. a navrhnout doporučení pro jejich vyšší využití. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na poznatky z odborné literatury, která obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingu, marketingového mixu, marketingového prostředí a marketingových analýz. Praktická část je zaměřena na společnost MION KOVO, s.r.o. Byly provedeny analýzy využitím analýzy SWOT, analýzy PESTE, analýzy společnosti podle marketingového mixu, analýzy odběratelů, dodavatelů a konkurence. V bakalářské práci byla navržena doporučení, která umožňují využití marketingových aktivit společnosti. Doporučení byla podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 60 s. (70 632 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové aktivity cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing environment en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing activities en
dc.subject marketing communication en
dc.title Analýza marketingových aktivit ve firmě MION KOVO, s.r.o.
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Activities in MION KOVO, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-09-09
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is the analysis of marketing activities of the company MION KOVO, s.r.o. and suggest recommendations for their higher use. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on the knowledge from the specialised literature, which consists of the theoretic information of marketing, marketing mix, marketing environment and marketing analysis. The practical part is focused on the company MION KOVO, s.r.o. Analyzes were performed by SWOT analysis, PESTE analysis, company analysis according to the marketing mix, analysis of customers, suppliers and competitors. In the bachelor thesis, recommendations were proposed, which allow the use of the marketing activities of the company. The recommendations were subjected to a time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55708
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-08-19


Files in this item

Files Size Format View Description
ondrová_2020_dp.pdf 1.479Mb PDF View/Open None
ondrová_2020_op.docx 22.88Kb Unknown View/Open None
ondrová_2020_vp.docx 31.49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account