dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Ondrová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48899
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je analýza marketingových aktivit společnosti MION KOVO, s.r.o. a navrhnout doporučení pro jejich vyšší využití. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na poznatky z odborné literatury, která obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingu, marketingového mixu, marketingového prostředí a marketingových analýz. Praktická část je zaměřena na společnost MION KOVO, s.r.o. Byly provedeny analýzy využitím analýzy SWOT, analýzy PESTE, analýzy společnosti podle marketingového mixu, analýzy odběratelů, dodavatelů a konkurence. V bakalářské práci byla navržena doporučení, která umožňují využití marketingových aktivit společnosti. Doporučení byla podrobena časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
60 s. (70 632 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingové aktivity
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing activities
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových aktivit ve firmě MION KOVO, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Activities in MION KOVO, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis is the analysis of marketing activities of the company MION KOVO, s.r.o. and suggest recommendations for their higher use. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on the knowledge from the specialised literature, which consists of the theoretic information of marketing, marketing mix, marketing environment and marketing analysis. The practical part is focused on the company MION KOVO, s.r.o. Analyzes were performed by SWOT analysis, PESTE analysis, company analysis according to the marketing mix, analysis of customers, suppliers and competitors. In the bachelor thesis, recommendations were proposed, which allow the use of the marketing activities of the company. The recommendations were subjected to a time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55708
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2020-08-19 |
|