Analýza konkurenceschopnosti společnosti Wicke CZ, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti společnosti Wicke CZ, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Mynářová, Veronika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48895
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti společnosti Wicke CZ, s.r.o., která se zabývá výrobou a obchodem svých vyrobených výrobků. Téma se věnuje aktuálnímu problému mnoha firem, jejichž snaha je získat silné konkurenční postavení na trhu. Cílem teoretické práce bylo zpracování literárního průzkumu věnovaného pojmům konkurence, konkurenční strategie, konkurenční výhoda a zobrazení analýz, které blíže souvisí s konkurenceschopností. Tyto poznatky byly dále aplikovány v praktické části, kde došlo k uplatnění analýzy McKinsey 7S, PEST analýzy, SWOT analýzy nebo využití Porterovi analýzy pěti konkurenčních sil. Součástí bakalářské práce jsou návrhy a doporučení, které by měly společnosti pomoci zvýšit její konkurenční postavení na trhu.
dc.format 73 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject cíle cs
dc.subject průmyslový marketing cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject goals en
dc.subject industrial marketing en
dc.subject competitive advantage en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti společnosti Wicke CZ, s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of Competitiveness of Wicke CZ, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of the competitiveness of Wicke CZ, Ltd., which deals with the production and trade of its manufactured products. The topic is devoted to the current problem of many companies whose effort is to gain a strong competitive position on the market. The theoretical work aimed to prepare a literary survey devoted to the concepts of competition, competitive strategy, competitive advantage, and display analysis that is more closely related to competitiveness. These findings were further applied in the practical part, where the McKinsey 7S analysis, PEST analysis, SWOT analysis, or Porter analysis of five competitive forces were used. Part of the thesis is suggestions and recommendations that should help the company to increase its competitive position in the market.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55704
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
mynářová_2020_dp.pdf 2.516Mb PDF View/Open None
mynářová_2020_op.docx 22.89Kb Unknown View/Open None
mynářová_2020_vp.docx 30.44Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account