dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Mynářová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48895
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti společnosti Wicke CZ, s.r.o., která se zabývá výrobou a obchodem svých vyrobených výrobků. Téma se věnuje aktuálnímu problému mnoha firem, jejichž snaha je získat silné konkurenční postavení na trhu. Cílem teoretické práce bylo zpracování literárního průzkumu věnovaného pojmům konkurence, konkurenční strategie, konkurenční výhoda a zobrazení analýz, které blíže souvisí s konkurenceschopností. Tyto poznatky byly dále aplikovány v praktické části, kde došlo k uplatnění analýzy McKinsey 7S, PEST analýzy, SWOT analýzy nebo využití Porterovi analýzy pěti konkurenčních sil. Součástí bakalářské práce jsou návrhy a doporučení, které by měly společnosti pomoci zvýšit její konkurenční postavení na trhu. |
|
dc.format |
73 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
cíle
|
cs |
dc.subject |
průmyslový marketing
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
goals
|
en |
dc.subject |
industrial marketing
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenceschopnosti společnosti Wicke CZ, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Competitiveness of Wicke CZ, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2020-07-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of the competitiveness of Wicke CZ, Ltd., which deals with the production and trade of its manufactured products. The topic is devoted to the current problem of many companies whose effort is to gain a strong competitive position on the market. The theoretical work aimed to prepare a literary survey devoted to the concepts of competition, competitive strategy, competitive advantage, and display analysis that is more closely related to competitiveness. These findings were further applied in the practical part, where the McKinsey 7S analysis, PEST analysis, SWOT analysis, or Porter analysis of five competitive forces were used. Part of the thesis is suggestions and recommendations that should help the company to increase its competitive position in the market. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55704
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|