Hodnocení kvality služeb ve vybraném hotelu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Lekešová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48890
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na kvalitu služeb v cestovním ruchu. Cílem je zjistit současný stav kvality poskytovaných služeb v Augustiniánském domě za pomoci dotazníkového šetření. Na základě tohoto šetření poté navrhnu vhodná doporučení. Tato doporučení zlepší spokojenost hostů a kvalitu poskytovaných služeb hotelu. Má práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teorií. V této části se zaměřím především na kvalitu a produkt cestovního ruchu, který má specifické vlastnosti. Uvedeny jsou zde i některé trendy současnosti. Druhá část je zaměřena na praxi. V této části je představen hotel Augustiniánský dům a výsledky dotazníkového šetření. Pro získání představy o okolí hotelu, které jej může ovlivnit je provedena analýza SWOT a PEST. Uvedena je zde i hotelová konkurence. V závěru uvádím doporučení, jež pomohou hotelu udržet si stávající klientelu a zaujmout nové potencionální zákazníky. |
|
dc.format |
64 s. (87 374 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
hotelnictví
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
kvalita služeb
|
cs |
dc.subject |
Luhačovice
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
hotel industry
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
service quality
|
en |
dc.subject |
Luhačovice
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Hodnocení kvality služeb ve vybraném hotelu |
|
dc.title.alternative |
The Evaluation of the Quality of Provided Services in the Selected Hotel |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2020-07-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the service quality in tourism. The goal is to find out present situation of quality provided services in Augustiniánský dům through questionnaire survey. On the basis of this questionnaire survey I will suggest a suitable recommendations. These recommendations will improve guests satisfaction and quality of provided services in the hotel. My work is divided into two parts. The first part deals with the theory. In this part I will mainly focus on the quality and the tourism product that have specific attributes. There are also stated some presents trends. The second part is focused on praxis. In this part is introduced the hotel Augustiniánský dům and results of questionnaire survey. Analysis of SWOT and PEST is made to get a notion of the surroundings of hotel. There is also stated hotel's competitor. In conclusion I state recommendations to help the hotel keep its existing clientele and attract new potential customers. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55699
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account