Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bartók, Ottó
|
|
dc.contributor.author |
Holešinská, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48884
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Penzionu, vinotéky a café U Kočky. Hlavním cílem je provést analýzu a navrhnout zlepšení současné marketingové komunikace. První část se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu a marketingové komunikace a praktická část potom charakteristice společnosti, analýze současné marketingové komunikace a konkurenční a SWOT analýze. V závěru práce jsou pak navržena doporučení vedoucí ke zlepšení stávající situace podniku. |
|
dc.format |
56 s., 2 s. příl. (74 268 zn.) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
online communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2020-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the marketing communication of Penzion, vinotéka a café U Kočky. The main goal of the thesis is to perform an analysis and propose improvements to current marketing communication. The first part deals with theoretical knowledge in the field of marketing and marketing communicatios and the second, practical part deals with characteristics of the company, the analysis of current marketing communication and competitive and SWOT analysis. Recommendations to improve the current situation of the company are proposed in the conclusion. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55693
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account