Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bartók, Ottó
dc.contributor.author Holešinská, Lenka
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48884
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Penzionu, vinotéky a café U Kočky. Hlavním cílem je provést analýzu a navrhnout zlepšení současné marketingové komunikace. První část se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu a marketingové komunikace a praktická část potom charakteristice společnosti, analýze současné marketingové komunikace a konkurenční a SWOT analýze. V závěru práce jsou pak navržena doporučení vedoucí ke zlepšení stávající situace podniku.
dc.format 56 s., 2 s. příl. (74 268 zn.)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject online communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2020-09-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the marketing communication of Penzion, vinotéka a café U Kočky. The main goal of the thesis is to perform an analysis and propose improvements to current marketing communication. The first part deals with theoretical knowledge in the field of marketing and marketing communicatios and the second, practical part deals with characteristics of the company, the analysis of current marketing communication and competitive and SWOT analysis. Recommendations to improve the current situation of the company are proposed in the conclusion.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55693
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-19


Files in this item

Files Size Format View Description
holešinská_2020_dp.pdf 3.189Mb PDF View/Open None
holešinská_2020_op.docx 24.31Kb Unknown View/Open None
holešinská_2020_vp.docx 22.44Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account