Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Dutková, Adéla
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:48Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:48Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48881
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s r. o. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracovat literární rešerši zaměřenou na řízení vztahů se zákazníky. V praktické části bylo cílem analyzovat současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s r. o. V této části byly aplikovány metody kvantitativního výzkumu a některé strategické marketingové analýzy. Hlavním výsledkem je vypracování doporučení pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s r. o.
dc.format 97 s., 22 s. p. (165001 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject SWOT Analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject AVON cs
dc.subject přímý prodej cs
dc.subject CRM en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject Segmentation en
dc.subject Questionnaire Survey en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Benchmarking en
dc.subject AVON en
dc.subject Direct Selling en
dc.title Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s.r.o.
dc.title.alternative The Analysis of Customer Relationship Management in Company AVON Cosmetics, spol. s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zemanová, Zdeňka
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis is focused on the analysis of Customer Relationship Management in Company AVON Cosmetics, spol. s r. o. The aim of the theoretical part of the thesis was to develop a literary research focused on customer relationship management. In the practical part, the aim was to analyses the current state of customer relationship management in AVON Cosmetics, spol. s r. o. In this part, quantitative research methods and some strategic marketing analysis were applied. The main result is the development of recommendations for improving customer relationship management in AVON Cosmetics, spol. s r. o.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55688
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
dutková_2020_dp.pdf 6.906Mb PDF View/Open None
dutková_2020_op.docx 23.24Kb Unknown View/Open None
dutková_2020_vp.docx 30.66Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account