Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Dutková, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:48Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:48Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48881
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s r. o. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracovat literární rešerši zaměřenou na řízení vztahů se zákazníky. V praktické části bylo cílem analyzovat současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s r. o. V této části byly aplikovány metody kvantitativního výzkumu a některé strategické marketingové analýzy. Hlavním výsledkem je vypracování doporučení pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s r. o. |
|
dc.format |
97 s., 22 s. p. (165001 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
SWOT Analýza
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
AVON
|
cs |
dc.subject |
přímý prodej
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
Segmentation
|
en |
dc.subject |
Questionnaire Survey
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Benchmarking
|
en |
dc.subject |
AVON
|
en |
dc.subject |
Direct Selling
|
en |
dc.title |
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Customer Relationship Management in Company AVON Cosmetics, spol. s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zemanová, Zdeňka |
|
dc.date.accepted |
2020-07-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis is focused on the analysis of Customer Relationship Management in Company AVON Cosmetics, spol. s r. o. The aim of the theoretical part of the thesis was to develop a literary research focused on customer relationship management. In the practical part, the aim was to analyses the current state of customer relationship management in AVON Cosmetics, spol. s r. o. In this part, quantitative research methods and some strategic marketing analysis were applied. The main result is the development of recommendations for improving customer relationship management in AVON Cosmetics, spol. s r. o. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55688
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account