Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vykydalová, Nikola
|
|
dc.contributor.author |
Čotková, Valentina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:48Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:48Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48878
|
|
dc.description.abstract |
Zaměření této bakalářské práce je na téma spolupráce s influencery na sociálních sítích. V teoretické části jsem na základě studia odborné literatury a článků uvedla základní informace o influencer marketingu, využívané metody, postupy a strategie, které pomohou k vytvoření úspěšné marketingové kampaně s influencery. Cílem praktické části bylo vytvoření návrhu marketingové strategie ve spolupráci s influencery pro společnost AR Trade s r.o. Návrh kampaně vytvořím na základě výsledků kvantitativního výzkumu. |
|
dc.format |
77 s. (98 427 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
influencer marketing
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.title |
Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti |
|
dc.title.alternative |
Cooperation with Influencers as a Tool for a Successful Marketing Strategy and a Proposal for Its Application in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2020-07-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The focus of this thesis is on the topic of cooperation with influencers on social networks. In the theoretical part, based on the study of literature and articles, I introduced basic information about influencer marketing, used methods, procedures and strategies that will help to create a successful marketing campaign with influencers. The aim of the practical part was to create a marketing strategy proposal in cooperation with influencers for AR Trade Ltd. This will be designed by the campaign based on quantitative research results. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55685
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account