Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vykydalová, Nikola
dc.contributor.author Čotková, Valentina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:48Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:48Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48878
dc.description.abstract Zaměření této bakalářské práce je na téma spolupráce s influencery na sociálních sítích. V teoretické části jsem na základě studia odborné literatury a článků uvedla základní informace o influencer marketingu, využívané metody, postupy a strategie, které pomohou k vytvoření úspěšné marketingové kampaně s influencery. Cílem praktické části bylo vytvoření návrhu marketingové strategie ve spolupráci s influencery pro společnost AR Trade s r.o. Návrh kampaně vytvořím na základě výsledků kvantitativního výzkumu.
dc.format 77 s. (98 427 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject propagace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject cooperation en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject quantitative research en
dc.subject promotion en
dc.subject social media en
dc.title Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti
dc.title.alternative Cooperation with Influencers as a Tool for a Successful Marketing Strategy and a Proposal for Its Application in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated The focus of this thesis is on the topic of cooperation with influencers on social networks. In the theoretical part, based on the study of literature and articles, I introduced basic information about influencer marketing, used methods, procedures and strategies that will help to create a successful marketing campaign with influencers. The aim of the practical part was to create a marketing strategy proposal in cooperation with influencers for AR Trade Ltd. This will be designed by the campaign based on quantitative research results.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55685
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
čotková_2020_dp.pdf 1.568Mb PDF View/Open None
čotková_2020_op.docx 23.95Kb Unknown View/Open None
čotková_2020_vp.docx 22.78Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account