[NEOBHÁJENO] Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kolářová, Vendula
dc.contributor.author Bednaříková, Aneta
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:48Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:48Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48874
dc.description.abstract Bakalářská práce nesoucí název "Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o." se zabývá marketingovou komunikací společnosti, jejíž cílem je navržení možností využití sociálních sítí k růstu značky, zvýšení objemu prodejů a rozvoji firmy. První část, tedy teoretická, se zabývá zejména internetovým marketingem a definicí důležitých pojmů s ním spojených. Druhá část bakalářské práce obsahuje analýzu současné situace marketingové komunikace ve vybrané společnosti a návrhy, které by v budoucnu mohly vést k vylepšení celkové marketingové komunikace.
dc.format 55 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Porterův model pěti sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject social media en
dc.subject Instagram en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title [NEOBHÁJENO] Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s.r.o.
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Communication on the Social Networks of the Company Lázeňská káva, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Benyahya, Petra
dc.date.accepted 2021-06-28
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis, entitled "Communication on the social networks of Lázeňská káva, s. r. o." deals with the company's marketing communication, which aims to propose possibilities of using social networks to grow the brand, increase sales volume and develop the company. The first part, a theoretical one, deals mainly with online marketing and the definition of important terms associated with it. The second part of the bachelor's thesis contains an analysis of the current situation of marketing communication in the selected company and suggestions that could lead to improvements in overall marketing communication in the future.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55681
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2021-06-11


Files in this item

Files Size Format View Description
bednaříková_2021_dp.pdf 6.314Mb PDF View/Open None
bednaříková_2021_op.docx 32.57Kb Unknown View/Open None
bednaříková_2021_vp.docx 24.51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account