[NEOBHÁJENO] Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kolářová, Vendula
|
|
dc.contributor.author |
Bednaříková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:48Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:48Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48874
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce nesoucí název "Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o." se zabývá marketingovou komunikací společnosti, jejíž cílem je navržení možností využití sociálních sítí k růstu značky, zvýšení objemu prodejů a rozvoji firmy. První část, tedy teoretická, se zabývá zejména internetovým marketingem a definicí důležitých pojmů s ním spojených. Druhá část bakalářské práce obsahuje analýzu současné situace marketingové komunikace ve vybrané společnosti a návrhy, které by v budoucnu mohly vést k vylepšení celkové marketingové komunikace. |
|
dc.format |
55 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Communication on the Social Networks of the Company Lázeňská káva, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benyahya, Petra |
|
dc.date.accepted |
2021-06-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis, entitled "Communication on the social networks of Lázeňská káva, s. r. o." deals with the company's marketing communication, which aims to propose possibilities of using social networks to grow the brand, increase sales volume and develop the company. The first part, a theoretical one, deals mainly with online marketing and the definition of important terms associated with it. The second part of the bachelor's thesis contains an analysis of the current situation of marketing communication in the selected company and suggestions that could lead to improvements in overall marketing communication in the future. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55681
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2021-06-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account