Analýza marketingových činností společnosti SPUR, a.s. na trhu se zdravotnickými ochrannými prostředky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových činností společnosti SPUR, a.s. na trhu se zdravotnickými ochrannými prostředky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Kohoutová, Petra
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:45Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:45Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48809
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových činností společnosti SPUR a.s., která vyrábí a prodává zdravotnické ochranné prostředky pod značkou SPURTEX?. Cílem teoretické části je zpracování poznatků zaměřených na marketingovou komunikaci, které slouží jako podklad pro část praktickou. V praktické části je představena společnost SPUR a.s., dále je zpracována SWOT analýza a jsou zde vyhodnoceny údaje z dotazníkového šetření. Na závěr jsou uvedeny návrhy na zlepšení a také vlastní návrh kampaně pro zlepšení marketingové komunikace společnosti.
dc.format 84 s. (88 893 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Marketing Research en
dc.title Analýza marketingových činností společnosti SPUR, a.s. na trhu se zdravotnickými ochrannými prostředky
dc.title.alternative Analysis of Marketing Activities of Company SPUR, a.s. in the Marker for Medical Protective Equipment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mikeska, Martin
dc.date.accepted 2021-06-29
dc.description.abstract-translated This bachelor´s thesis focuses on the analysis of marketing communications of the copmany SPUR a.s., which produces and sells medical protective equipment under the brand SPURTEX?. The aim of the theoretical part is to process knowledge focused on marketing comunication, which serves as a basis for the practical part. The practical part, company SPUR a.s. introduced, then a SWOT analysis is processed and the data from the questionnaire survey are evaluated. Finally, there are suggestions for improvement and also the own design of a campaign to improve the company´s marketing communication.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55587
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2021-06-09


Files in this item

Files Size Format View Description
kohoutová_2021_dp.pdf 1.987Mb PDF View/Open None
kohoutová_2021_op.docx 24.81Kb Unknown View/Open None
kohoutová_2021_vp.docx 22.22Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account