Analýza marketingových činností společnosti SPUR, a.s. na trhu se zdravotnickými ochrannými prostředky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Kohoutová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:45Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:45Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48809
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových činností společnosti SPUR a.s., která vyrábí a prodává zdravotnické ochranné prostředky pod značkou SPURTEX?. Cílem teoretické části je zpracování poznatků zaměřených na marketingovou komunikaci, které slouží jako podklad pro část praktickou. V praktické části je představena společnost SPUR a.s., dále je zpracována SWOT analýza a jsou zde vyhodnoceny údaje z dotazníkového šetření. Na závěr jsou uvedeny návrhy na zlepšení a také vlastní návrh kampaně pro zlepšení marketingové komunikace společnosti. |
|
dc.format |
84 s. (88 893 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových činností společnosti SPUR, a.s. na trhu se zdravotnickými ochrannými prostředky |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Activities of Company SPUR, a.s. in the Marker for Medical Protective Equipment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mikeska, Martin |
|
dc.date.accepted |
2021-06-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor´s thesis focuses on the analysis of marketing communications of the copmany SPUR a.s., which produces and sells medical protective equipment under the brand SPURTEX?. The aim of the theoretical part is to process knowledge focused on marketing comunication, which serves as a basis for the practical part. The practical part, company SPUR a.s. introduced, then a SWOT analysis is processed and the data from the questionnaire survey are evaluated. Finally, there are suggestions for improvement and also the own design of a campaign to improve the company´s marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55587
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2021-06-09 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account