dc.contributor.advisor |
Lukešová, Michaela
|
|
dc.contributor.author |
Žerníčková, Magda
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:38Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:38Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48640
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřená na edukativně stimulační skupinu pro předškolní děti. Teoretická část definuje edukativně stimulační skupinu a popisuje společná témata se sociální pedagogikou. Cílem práce je analyzovat přínos skupiny na schopnosti a dovednosti předškolních dětí dle hodnocení rodičů. |
|
dc.format |
104 s. (160 967 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
edukativně stimulační skupina
|
cs |
dc.subject |
vývoj předškolního dítěte
|
cs |
dc.subject |
kognitivní schopnosti
|
cs |
dc.subject |
sociální dovednosti
|
cs |
dc.subject |
přechod na základní školu
|
cs |
dc.subject |
spolupráce rodiny a školy
|
cs |
dc.subject |
educationally stimulating group
|
en |
dc.subject |
development of a preschool child
|
en |
dc.subject |
cognitive abilities
|
en |
dc.subject |
social skills
|
en |
dc.subject |
transition to primary school
|
en |
dc.subject |
cooperation between family and school
|
en |
dc.title |
Edukativně stimulační skupina pro předškolní děti a její vliv na přechod na základní školu |
|
dc.title.alternative |
Educationally Stimulating Group for Preschool Children and Its Influence on Transition to Primary Schools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pečivová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2020-08-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on an educationally stimulating group for preschool children. The theoretical part defines the educationally stimulating group and describes common topics with social pedagogy. The aim of the work is to analyze the contribution of the group to the abilities and skills of preschool children according to the evaluation of parents. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
55334
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|