dc.contributor.advisor |
Blaštíková, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Mlíčková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:37Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48622
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku nejčastějších příčin, kvůli kterým rodiče zařadí dvouleté dítě do mateřské školy. V teoretické části jsou obsaženy tři kapitoly. První kapitola popisuje rodinu, její funkci, podporu rodiny, mateřskou a rodičovskou dovolenou. Ve druhé kapitole je vysvětlen psychický a emoční vývoj dítěte batolecího věku, proces socializace a v jejím rámci vznikající vazby k osobám. Třetí kapitola se věnuje problematice předškolního vzdělávání dětí mladších tří let, sociálnímu prostředí mateřské školy a osobnosti učitele. V praktické části jsou formou dotazníkového šetření zjišťovány nejčastější příčiny zařazování dvouletých dětí do mateřské školy. Získaná data byla analyzována a interpretována. |
|
dc.format |
88 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Příčiny zařazování
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
podpora rodiny
|
cs |
dc.subject |
psychický vývoj
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
dvouleté dítě
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání v mateřské škole
|
cs |
dc.subject |
sociální prostředí mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
Causes of inclusion
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
family support
|
en |
dc.subject |
psychological development
|
en |
dc.subject |
socialisation
|
en |
dc.subject |
two-year-old
|
en |
dc.subject |
nursery school education
|
en |
dc.subject |
nursery school social environment
|
en |
dc.title |
Nejčastější příčiny zařazení dvouletých dětí do mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
The most common causes of inclusion of two-year-olds in kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's work is focused on the issues of the most common causes for parents to put a two-year-old in kindergarten. Three chapters are contained in the theoretical section. The first chapter describes the family, its function, family support, maternity and parental leave. The second chapter explains the psychological and emotional development of a toddler-age child, the socialisation process, and within it the emerging link to persons. The third chapter deals with the issue of preschool education for children under the age of three, the social environment of nursery school and the personality of a teacher. In the practical section, the most common causes of enrolling two-year-olds in kindergarten are identified in the form of a questionnaire investigation. The data obtained was analysed and interpreted. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
55303
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|