Vliv rodiny na finanční gramotnost žáků středních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv rodiny na finanční gramotnost žáků středních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Kocianová, Miroslava
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:36Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:36Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48606
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je vliv rodiny na finanční gramotnost žáků středních škol. Žáci jsou v období adolescence a tento pojem je vysvětlen v první části bakalářské práce. Rodina je spojena s žáky (adolescenty). Rodině a jejím vlivem na adolescenty věnujeme další kapitolu. Následně se dostaneme k pojmu finanční gramotnosti, kde si definujeme tento pojem. Praktická část je vypracována kvantitativním výzkumem pomocí dotazníkové-ho šetření, který obsahuje i položky na ověření znalostí finanční gramotnosti.
dc.format 73 s. (95 774 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject finanční gramotnost cs
dc.subject adolescent cs
dc.subject rodina cs
dc.subject žáci středních škol cs
dc.subject finanční vzdělávání cs
dc.subject výzkumná šetření cs
dc.subject Financial literacy en
dc.subject adolescent en
dc.subject family en
dc.subject high school pupils en
dc.subject financial education en
dc.subject research surveys en
dc.title Vliv rodiny na finanční gramotnost žáků středních škol
dc.title.alternative The influence of a family on financial literacy of secondary school pupils
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2020-08-28
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is effect of the family on financial literacy of student from high school. Students are in adolescence period and this concept is explained in the first part of the bachelor thesis. The family is associated with the students (adolescsents). In the other capture, attention is paied on family and this influence. Then we get to the concept of financial literacy, where we define this term. The practical part is formulated by a quantita-tive research based on a questionnaire survey. This questionnaire also includes items which verify the knowledge of the financial literacy.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55282
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
kocianová_2020_dp.pdf 2.645Mb PDF View/Open None
kocianová_2020_op.docx 18.05Kb Unknown View/Open None
kocianová_2020_vp.docx 23.49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account