Vícegenerační výchova k hodnotám
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Haburajová Ilavská, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Geržová, Ludmila
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:35Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:35Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48598
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá výchovou dětí v českých rodinách, kde žije pohromadě více generací a tím, jaké hodnoty jsou dětem předávány. Teoretická část práce pojednává o rodině, jejích typech, významu a úloze v dnešní společnosti. Dále je zde popsán výchovný proces dětí k tradičním hodnotám a vliv prarodičů na tuto výchovu. V praktické části práce byly vytvořeny dva dotazníky kvantitativního výzkumu (první pro rodiče a druhý pro prarodiče) zaměřené na výchovu dětí a soužití s dalšími generacemi. Oba dotazníky byly navrženy pro dosažení hlavních cílů této práce. Tyto cíle jsou následující: Jak moc ovlivňuje výchova prarodičů výchovu rodičům, porovnání výchovy předchozí generace se současnou generací a dále spokojenost soužití v rodině pro obě generace. |
|
dc.format |
83 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
prarodiče
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
Family
|
en |
dc.subject |
Childrens
|
en |
dc.subject |
Parents
|
en |
dc.subject |
Grandparents
|
en |
dc.subject |
Education
|
en |
dc.title |
Vícegenerační výchova k hodnotám |
|
dc.title.alternative |
Multi-generation values education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Iva |
|
dc.date.accepted |
2020-08-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with the education of children in Czech families, where several generations live together and what values are passed on to children. The theoretical part deals with the family, its types, importance and role in today's society. It also describes the educational process of children to traditional values and the influence of grandparents on this education. In the practical part of the work two questionnaires of quantitative research were created (the first one was for parents and the second one for grandparents). The questionnaires focuse on the upbringing of children and coexistence with future generations. Both questionnaires were designed to achieve the main objectives of this work. These goals are as follows: How much does the education of grandparents affect the education of parents, the comparison of the education of the previous generation with the current generation and the satisfaction of cohabitation in the family for both generations. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
55274
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account