Sociální sítě v životě studentů sociální pedagogiky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šalenová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Bílá, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:56Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:56Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48592
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce s názvem Sociální sítě v životě studentů sociální pedagogiky pojednává o tom, jak studenti využívají ve svém životě sociální sítě a ostatní chatovací aplikace. Dále se snaží nahlédnout do problematiky možné závislosti na sociálních sítích. Práce je členěna do části teoretické a části praktické. V teoretické části je kapitola věnována komunikaci, vymezení pojmu a druhům komunikace. V další kapitole jsou popsána specifika, výhody a nevýhody elektronické komunikace. Třetí kapitola popisuje jednotlivé nejpopulárnější sociální sítě, včetně historie a v poslední kapitola je věnována termínu netolismus. V praktické části je popsán samotný výzkum, výzkumné cíle a výzkumné otázky. Poté jsou interpretovány a analyzovány výsledky dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
62 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
elektronická komunikace
|
cs |
dc.subject |
netolismus
|
cs |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
communcation
|
en |
dc.subject |
electronic communication
|
en |
dc.subject |
internet addiction disorder
|
en |
dc.subject |
IAD
|
en |
dc.title |
Sociální sítě v životě studentů sociální pedagogiky |
|
dc.title.alternative |
Social Networks in Lives of Social Pedagogy Students |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2020-08-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis titled Social Networks in the Lives of Social Pedagogy Students focuses on how students use social networks and messaging platforms in their lives, while trying to gain insight into a possible negative consequence of the use of social networks - getting addicted to them. The study is split into a theoretical and a practical part. The first chapter in the theoretical part is dedicated to communication, defining the term, as well as the various kinds of communication. The second chapter explains the specifics of electronic communication and its advantages and disadvantages. The next chapter describes the social networks and communication platforms themselves including their origin and brief history. The final chapter of the theoretical part addresses the Internet addiction disorder (IAD). In the practical part, an overview of the research method, objective and questions are provided. The answers are then represented in graphs and analysed. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
55265
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account