Moderní technologie a sociální sítě v životě žáků základních škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šalenová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Bajajová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:55Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:55Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48585
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje na chování žáků základních škol v internetovém prostředí. Dělí se na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní teoretické poznatky z pohledu dospívání, moderních technologií a rizikového chování. Praktická část obsahuje vyhodnocení anonymního dotazníkového šetření, které bylo provedeno mezi žáky základních škol a zjišťuje, jak často a jakým způsobem využívají žáci moderní (digitální) technologie. |
|
dc.format |
83 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
moderní technologie
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
dospívání
|
cs |
dc.subject |
závislost
|
cs |
dc.subject |
rizikové chování
|
cs |
dc.subject |
kybergrooming
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
modern technologies
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
addiction
|
en |
dc.subject |
risky behavior
|
en |
dc.subject |
cybergrooming
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.title |
Moderní technologie a sociální sítě v životě žáků základních škol |
|
dc.title.alternative |
Modern Technologies and Social Networks in Lives of Elementary School Pupils |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work focuses on the behavior of primary school students in the Internet environment. It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the basic theoretical knowledge from the perspective of adolescence, modern technologies and risky behavior. The practical part contains an evaluation of an anonymous questionnaire survey, which was conducted among primary school students and finds out how often and how students use modern (digital) technology. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
55258
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account