Typologie osobnosti u studentů sociální pedagogiky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Staňková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:55Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:55Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48568
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na typologii osobnosti u studentů sociální pedagogiky. Práce je dělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje pojmy jako sociální pedagogika, osobnost sociálního pedagoga, psychologie osobnosti, teorie osobnosti a vývojové aspekty mladé dospělosti. Také se zabývá vztahem sociální pedagogiky a psychologií osobnosti. Praktická část je kvantitativního pojetí a pomocí dotazníkového šetření zkoumá nejčastější typy osobnosti, které se objevují u studentů sociální pedagogiky. |
|
dc.format |
77 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagog
|
cs |
dc.subject |
psychologie osobnosti
|
cs |
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
typologie osobnosti
|
cs |
dc.subject |
aspekty mladé dospělosti
|
cs |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.subject |
social pedagogue
|
en |
dc.subject |
personality psychology
|
en |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.subject |
personality typology
|
en |
dc.subject |
aspects of young adulthood
|
en |
dc.title |
Typologie osobnosti u studentů sociální pedagogiky |
|
dc.title.alternative |
Personality typology of social pedagogy students |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the personality typology of social pedagogy students. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines concepts such as social pedagogy, social pedagogue's personality, personality psychology, personality theory and developmental aspects of young adulthood. Also deals with the relationship between social pedagogy and personality psychology. The practical part is a quantitative concept and uses a questionnaire survey to examine the most common types of personality that are found in students of social pedagogy. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
55233
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account