Rozdíly v třídním klimatu na základních školách ve městě a na vesnici

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozdíly v třídním klimatu na základních školách ve městě a na vesnici

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skarupská, Helena
dc.contributor.author Skřenková, Veronika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:55Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:55Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48565
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá rozdíly v třídním klimatu na základních školách ve městě a na vesnici. Teoretická část má tři kapitoly. První kapitola se věnuje školnímu a třídnímu klimatu. Druhá kapitola hovoří o charakteristice pubescenta a jeho vztazích s rodiči a vrstevníky. Třetí kapitola je zaměřena na školu jako instituci a její součásti, jako jsou třída, učitel, žák a region. Praktická část se zabývá kvantitativním výzkumem, který byl proveden pomocí dotazníkového šetření v 8. a 9. třídách na základních školách ve městě a na vesnici.
dc.format 62 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject klima školy cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject starší školní věk cs
dc.subject škola cs
dc.subject region cs
dc.subject school climate en
dc.subject classroom climate en
dc.subject older school age en
dc.subject school en
dc.subject region en
dc.title Rozdíly v třídním klimatu na základních školách ve městě a na vesnici
dc.title.alternative Differences in classroom climate at primary schools in cities and villages
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2020-08-26
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with differences in classroom climate at primary schools between cities and villages. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter is devoted to school climate and classroom climate. The second chapter talks about the characteristics of a pubescent and his / her relationships between their parents and peers. The third chapter is focused on school as an educational institution and constituent parts as a class, teacher, pupil and region. The empirical part is about quantitative research, which was made by a questionnaire survey in eighth and ninth grades at elementary schools in the town and village.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55230
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
skřenková_2020_dp.pdf 960.6Kb PDF View/Open None
skřenková_2020_op.docx 17.80Kb Unknown View/Open None
skřenková_2020_vp.docx 15.46Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account