Transformace systému péče o ohrožené děti pohledem vychovatelů dětských domovů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kroutilová Nováková, Radana
|
|
dc.contributor.author |
Sáblíková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:55Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:55Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48564
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na transformaci systému péče o ohrožené děti a to pohledem vychovatelů dětských domovů. Teoretická část se zabývá východisky transformace systému a definuje ohrožené dítě. Taktéž se zaměřuje na systém ústavní péče a náhradní rodinné péče. Cílem praktické části je zjistit, jak vychovatelé dětských domovů nahlíží na transformaci systému péče o ohrožené děti. Výzkum je realizován technikou polostrukturovaného rozhovoru. |
|
dc.format |
56 s. (12 830 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
transformace
|
cs |
dc.subject |
systém
|
cs |
dc.subject |
ohrožené dítě
|
cs |
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
pěstounská péče
|
cs |
dc.subject |
transformation
|
en |
dc.subject |
system
|
en |
dc.subject |
vulnerable child
|
en |
dc.subject |
children's home
|
en |
dc.subject |
alternative family care
|
en |
dc.title |
Transformace systému péče o ohrožené děti pohledem vychovatelů dětských domovů |
|
dc.title.alternative |
Transformation of the system of care for vulnerable children through the eyes of educators of children's homes |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is focused on the transformation of the system of care for vulnerable children from the perspective of educators of children's homes. The theoretical part deals with the basis of system transformation and defines an endangered child. It also focuses on the system of institutional care and alternative family care. The aim of the practical part is to find out how educators of children's homes view the transformation of the care system for vulnerable children. The research is carried out using the technique of semi-structured interview. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
55229
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account