Transformace systému péče o ohrožené děti pohledem vychovatelů dětských domovů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Transformace systému péče o ohrožené děti pohledem vychovatelů dětských domovů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kroutilová Nováková, Radana
dc.contributor.author Sáblíková, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:55Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:55Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48564
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na transformaci systému péče o ohrožené děti a to pohledem vychovatelů dětských domovů. Teoretická část se zabývá východisky transformace systému a definuje ohrožené dítě. Taktéž se zaměřuje na systém ústavní péče a náhradní rodinné péče. Cílem praktické části je zjistit, jak vychovatelé dětských domovů nahlíží na transformaci systému péče o ohrožené děti. Výzkum je realizován technikou polostrukturovaného rozhovoru.
dc.format 56 s. (12 830 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject transformace cs
dc.subject systém cs
dc.subject ohrožené dítě cs
dc.subject dětský domov cs
dc.subject pěstounská péče cs
dc.subject transformation en
dc.subject system en
dc.subject vulnerable child en
dc.subject children's home en
dc.subject alternative family care en
dc.title Transformace systému péče o ohrožené děti pohledem vychovatelů dětských domovů
dc.title.alternative Transformation of the system of care for vulnerable children through the eyes of educators of children's homes
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2020-08-26
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is focused on the transformation of the system of care for vulnerable children from the perspective of educators of children's homes. The theoretical part deals with the basis of system transformation and defines an endangered child. It also focuses on the system of institutional care and alternative family care. The aim of the practical part is to find out how educators of children's homes view the transformation of the care system for vulnerable children. The research is carried out using the technique of semi-structured interview.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55229
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
sáblíková_2020_dp.pdf 2.073Mb PDF View/Open None
sáblíková_2020_op.docx 18.09Kb Unknown View/Open None
sáblíková_2020_vp.docx 19.08Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account