dc.contributor.advisor |
Skarupská, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Pončíková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:55Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:55Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48563
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou mezigenerační propasti, konkrétně mezi generací seniorů a adolescentů. Teoretická část slouží k objasnění základních pojmů, vymezuje pojem generace, popisuje mezigenerační vztahy napříč historii. Dále se zaměřuje na mezigenerační střety a komunikaci. V teoretické části je kapitola také o mezigeneračních centrech a věkových specifik u generací seniorů a adolescentů. V praktické části se pomocí kvantitativního dotazníkového šetření odhalit, které z faktorů ovlivňují prohlubující se propast mezi generacemi, jak se generace navzájem vnímají a také jaká je míra informovanosti o mezigeneračních centrech. |
|
dc.format |
71 s. (9 251 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
generace
|
cs |
dc.subject |
mezigenerační vztahy
|
cs |
dc.subject |
mezigenerační komunikace
|
cs |
dc.subject |
mezigenerační učení
|
cs |
dc.subject |
věková specifika
|
cs |
dc.subject |
generation
|
en |
dc.subject |
intergenerational relations
|
en |
dc.subject |
intergenerational communication
|
en |
dc.subject |
intergenerational learning
|
en |
dc.subject |
age specifics
|
en |
dc.title |
Prohlubující se propast mezi generacemi |
|
dc.title.alternative |
Deepening gap between generations |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krausová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the issue of the intergenerational gap, specifically between the generation of seniors and adolescents. The theoretical part serves to clarify the basic concepts, defines the concept of generation, describes intergenerational relationships throughout history. It also focuses on intergenerational conflicts and communication. In the theoretical part, the chapter is also about intergenerational centers and age-specific in generations of seniors and adolescents. In the practical part, with the help of a quantitative questionnaire survey, it is revealed which of the factors influence the widening gap between the generations, how the generations perceive each other and also what is the level of awareness of intergenerational centers. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
55228
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|