Názory učitelů na pozici sociálního pedagoga v základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory učitelů na pozici sociálního pedagoga v základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Pólová, Lenka
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:55Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:55Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48561
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojmenovaná "Názory učitelů na pozici sociálního pedagoga v základní škole" se zaměřuje především na přínos sociálního pedagoga pro školu, případnou spolupráci s ostatními zaměstnanci školy a na možné nedostatky vnímané v rámci sociálního pedagoga. Cílem práce je zjistit význam sociálního pedagoga pro základní školu. V teoretické části se zaměříme na objasnění klíčových pojmů, které jsou spojené se sociální pedagogikou, profesí sociálního pedagoga, základním školstvím a osobností učitele. Praktická část se zabývá již zmiňovanými názory a také spoluprací se sociálním pedagogem. Výzkumnou metodou byl zvolen dotazník, který byl následně zpracován pomocí čárkovací metody.
dc.format 67
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject poradenská zařízení cs
dc.subject učitel cs
dc.subject social pedagogy en
dc.subject social educator en
dc.subject primary school en
dc.subject Counselling Offices en
dc.subject teacher en
dc.title Názory učitelů na pozici sociálního pedagoga v základní škole
dc.title.alternative Teachers' opinions on a social pedagogue's working in an elementary school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2020-08-26
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis entitled "The views of teachers on the position of a social pedagogue in primary school" deals with the contribution of the social pedagogue to the school, possible cooperation with other school employees and possible shortcomings perceived within the social educator. The aim of this work is to find out the importance of social pedagogue for primary school. The theoretical part is focused on clarifying the key concepts which are associated with social pedagogy, the profession of the social educator, primary school and teacher's personality. The practical part deals with the already mentioned opinions and also cooperation with a social pedagogue. As the research method is used a questionnaire, which was subsequently processed using the unary numeral system.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55225
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
pólová_2020_dp.pdf 2.905Mb PDF View/Open None
pólová_2020_op.docx 16.56Kb Unknown View/Open None
pólová_2020_vp.docx 23.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account