dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Fila, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T06:18:36Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T06:18:36Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4854
|
|
dc.description.abstract |
Za téma mé diplomové práce jsem si zvolil analýzu vývoje hlavního vysílacího času Čes-kého rozhlasu 1-Radiožurnálu. Práci tvoří tři části. Teoretická poskytuje základní rámec, ve kterém lze prime-time studovat, a umožňuje formulovat hypotézu. Praktická část dává do souvislosti vývoj hlavního vysílacího času s údaji o poslechovosti a samotnou propagací programové skladby v prime-time. V textu je ranní vysílání považováno za hlavní produkt Českého rozhlasu 1-Radiožurnálu. V této souvislosti nabízí diplomová práce ve své projek-tové části manuál pro zlepšení práce zejména v oblasti lidských zdrojů. Závěr potvrzuje hypotézu, že existuje velký potenciál v marketingovém uchopení prime-time ČRo1-Radiožurnálu. |
cs |
dc.format |
77 s., 15 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1269595 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Média
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
prime-time
|
cs |
dc.subject |
ČRo1-Radiožurnál
|
cs |
dc.subject |
Media
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
prime-time
|
en |
dc.subject |
Czech Radio 1-Radiojournal
|
en |
dc.title |
Analýza vývoje prime-time ČRo1-Radiožurnálu v letech 2004-2006 |
cs |
dc.title.alternative |
Czech Radio 1-Radiojournal prime-time development analysis in 2004-2006 |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
As the topic of my diploma thesis, I chose an analysis of the prime-time of Czech Radio 1-Radiojournal. The thesis consists of three parts. The theoretical part offers a basic frame-work for the study of prime-time and allows us to formulate our hypothesis. The practical part puts into relation the prime-time development and the ratings and promotion of the prime-time shows. In this text, the morning broadcasting is considered to be the main pro-duct of the Czech Radio 1-Radiojournal. In this context, this thesis offers in its project part a manual for improvement, mostly in the domain of human resources. The conclusion con-firms the hypothesis that there exists a great potential for handling the marketing of prime-time shows of the Czech Radio 1-Radiojournal. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4932
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|