Analýza vývoje prime-time ČRo1-Radiožurnálu v letech 2004-2006

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vývoje prime-time ČRo1-Radiožurnálu v letech 2004-2006

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Fila, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-16T06:18:36Z
dc.date.available 2010-07-16T06:18:36Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4854
dc.description.abstract Za téma mé diplomové práce jsem si zvolil analýzu vývoje hlavního vysílacího času Čes-kého rozhlasu 1-Radiožurnálu. Práci tvoří tři části. Teoretická poskytuje základní rámec, ve kterém lze prime-time studovat, a umožňuje formulovat hypotézu. Praktická část dává do souvislosti vývoj hlavního vysílacího času s údaji o poslechovosti a samotnou propagací programové skladby v prime-time. V textu je ranní vysílání považováno za hlavní produkt Českého rozhlasu 1-Radiožurnálu. V této souvislosti nabízí diplomová práce ve své projek-tové části manuál pro zlepšení práce zejména v oblasti lidských zdrojů. Závěr potvrzuje hypotézu, že existuje velký potenciál v marketingovém uchopení prime-time ČRo1-Radiožurnálu. cs
dc.format 77 s., 15 s. příloh. cs
dc.format.extent 1269595 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Média cs
dc.subject marketing cs
dc.subject prime-time cs
dc.subject ČRo1-Radiožurnál cs
dc.subject Media en
dc.subject marketing en
dc.subject prime-time en
dc.subject Czech Radio 1-Radiojournal en
dc.title Analýza vývoje prime-time ČRo1-Radiožurnálu v letech 2004-2006 cs
dc.title.alternative Czech Radio 1-Radiojournal prime-time development analysis in 2004-2006 en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated As the topic of my diploma thesis, I chose an analysis of the prime-time of Czech Radio 1-Radiojournal. The thesis consists of three parts. The theoretical part offers a basic frame-work for the study of prime-time and allows us to formulate our hypothesis. The practical part puts into relation the prime-time development and the ratings and promotion of the prime-time shows. In this text, the morning broadcasting is considered to be the main pro-duct of the Czech Radio 1-Radiojournal. In this context, this thesis offers in its project part a manual for improvement, mostly in the domain of human resources. The conclusion con-firms the hypothesis that there exists a great potential for handling the marketing of prime-time shows of the Czech Radio 1-Radiojournal. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4932
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
fila_2007_dp.pdfBlocked 1.210Mb PDF View/Open
fila_2007_vp.doc 62Kb Microsoft Word View/Open
fila_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account