Zapojení rodičů do domácí přípravy žáků 1. stupně základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Skarupská, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Migotová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:54Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:54Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48548
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématem zapojení rodičů do domácí přípravy dětí na prvním stupni základní školy. Celá práce se člení na dvě hlavní části. První část - teoretická - se zabývá danou problematikou, jako je domácí příprava, zapojení rodičů do této přípravy a charakteristikami dítěte mladšího školního věku. Druhá část - praktická - je realizována na základě dotazníkového šetření a snaží se najít odpovědi na dané výzkumné otázky a rozhodnutí daných hypotéz. V závěru práce se nachází výsledky tohoto výzkumu a přínos této práce. |
|
dc.format |
56 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
domácí příprava
|
cs |
dc.subject |
domácí úkol
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
první stupeň
|
cs |
dc.subject |
home preparation
|
en |
dc.subject |
homework
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.title |
Zapojení rodičů do domácí přípravy žáků 1. stupně základní školy |
|
dc.title.alternative |
Involvement of Parents in Home Preparation of Primary School Pupils |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2020-08-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the topic of parental involvement in the home preparation of children at the first stage of primary school. The whole thesis is divided into two main parts. The first theoretical part deals with the issue, such as home preparation, the involvement of parents in this preparation and characteristics of a younger school-age child. The second practical part is based on a questionnaire survey and endeavours to find answers to given research questions and decisions of the hypotheses. At the end of the thesis, there are presented results of this research and the benefit of this work. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
55212
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account