Příčiny a prevence záškoláctví na druhém stupni základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Příčiny a prevence záškoláctví na druhém stupni základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Kotešovcová, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:53Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:53Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48532
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na příčiny a prevenci záškoláctví u žáků druhého stupně základních škol. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol. V úvodu této části jsou uvedeny sociální normy ve školním věku a nespecifické poruchy chování u žáků, kteří mají problémy s těmito sociálními normy. Teoretická část se dále zabývá definicí záškoláctví a její typologii, popisuje možné příčiny záškoláctví a rozebírá možnosti prevence záškoláctví. Praktická část se pomocí kvalitativního výzkumu zabývá pohledem učitelů na tuto problematiku. Hlavním cílem výzkumného šetření je zjistit názor učitelů na záškoláctví.
dc.format 55 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject problémové chování cs
dc.subject omlouvání absence cs
dc.subject záškoláctví cs
dc.subject odhalování záškoláctví cs
dc.subject příčiny záškoláctví cs
dc.subject prevence záškoláctví cs
dc.subject behaviour disorder en
dc.subject absence en
dc.subject truancy en
dc.subject detection of truancy en
dc.subject causes of truancy en
dc.subject prevention of truancy en
dc.title Příčiny a prevence záškoláctví na druhém stupni základní školy
dc.title.alternative The Causes and Prevention of Truancy at the Second Grade of Elementary School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2020-08-25
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis focuses on the causes and prevention of truancy at the second grade of elementery school The theoretical part is divided into the four chapters. At the beginning is an introduction which explains (into this section lists) social standards at school age and non-specific behavioural disorders that we can notice in children who have obviously problems with these specific social norms. In the theoretical part we can find out more about definition of truancy, describes possible causes and discuss the possibilities of prevention of truancy. Practical part deals with teacher's view about this issue through qualitative research. The key of this research is to find out how teachers react to truancy.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55194
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
kotešovcová_2020_dp.pdf 1.575Mb PDF View/Open None
kotešovcová_2020_op.docx 18.95Kb Unknown View/Open None
kotešovcová_2020_vp.docx 20.25Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account