Možnosti podpory dětí ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti podpory dětí ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pečivová, Veronika
dc.contributor.author Hložková, Kristýna
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:53Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:53Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48525
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá možnostmi podpory dětí ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje základní terminologii vztahující se k problematice socioekonomické znevýhodnění, prostředí, následky socioekonomického znevýhodnění a systému sociálního zabezpečení. Praktická část se zabývá analýzou výsledků kvalitativního výzkumu provedeného metodou rozhovorů s participanty, které byl proveden ve dvou sociálních službách v Hodoníně.
dc.format 94 s. (158 841 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dítě cs
dc.subject rodina cs
dc.subject podpora cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject socioekonomické znevýhodnění cs
dc.subject systém sociálního zabezpečení cs
dc.subject child en
dc.subject family en
dc.subject support en
dc.subject environment en
dc.subject socio-economic disadvantage en
dc.subject social security system en
dc.title Možnosti podpory dětí ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí
dc.title.alternative Possibilities of support of children from socioeconomically disadvantaged environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Skarupská, Helena
dc.date.accepted 2020-08-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the possibilities of supporting children from socio-economically disadvantaged backgrounds. The work consists of a theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic terminology related to the issue of socio-economic disadvantage, the environment, the consequences of socio-economic disadvantage and the social security system. The practical part deals with the analysis of the results of qualitative research conducted using the method of interviews with participants, which were conducted in two social facilities in Hodonín.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55187
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
hložková_2020_dp.pdf 2.177Mb PDF View/Open None
hložková_2020_op.docx 17.79Kb Unknown View/Open None
hložková_2020_vp.docx 18.43Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account