Názory studentů sociální pedagogiky na alternativní vzdělávání a výchovu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šalenová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Berezová, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:53Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:53Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48513
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce s názvem "Názory studentů sociální pedagogiky na alternativní vzdělávání a výchovu" se ve svojí teoretické části věnuje definici pojmu alternativní vzdělávání a historii alternativního vzdělávání a výchovy. Poslední kapitola je věnována klasickým alternativním školám vznikajících v období pedagogického reformismu, jejich vzdělávacím principům a technikám. Praktická část je zaměřena na prozkoumání názorů studentů sociální pedagogiky na dané téma. K získání dat bylo využito kvantitativní metody sběru dat. Data byla získána z dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 103 studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Z dotazníkového šetření vyplývá, že studenti nahlíží na alternativní vzdělávání a výchovu poměrně kladně. |
|
dc.format |
65 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
alternativní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
alternativní svobodná výchova
|
cs |
dc.subject |
reformní pedagogika
|
cs |
dc.subject |
Montessori pedagogika
|
cs |
dc.subject |
Waldorfská pedagogika
|
cs |
dc.subject |
alternativní škola
|
cs |
dc.subject |
alternative education
|
en |
dc.subject |
alternative free education
|
en |
dc.subject |
reform pedagogy
|
en |
dc.subject |
Montessori pedagogy
|
en |
dc.subject |
Waldorf pedagogy
|
en |
dc.subject |
alternative school
|
en |
dc.title |
Názory studentů sociální pedagogiky na alternativní vzdělávání a výchovu |
|
dc.title.alternative |
Opinions of Social Pedagogy Students on Alternative Education and Upbringing |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2020-08-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis called "Students of Social Pedagogy Opinions on Alternative Education and Upbringing" in its theoretical part deals with definition of term alternative education and history of alternative education and upbringing. Last chapter deals with regular alternative schools emerging during the period of pedagogical reformism, their educational principles and techniques. Practical part is focused on examination the views of students of social pedagogy on given subject. For data acquisition were used quantitative methods of data collection. The data were obtained from questionnaire survey in which 103 students of Universita Tomáše Bati ve Zlíně participated. The questionnaire survey shows that students view on alternative education and upbringing is relatively positive. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
55175
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account