Evaluace informálního učení ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kalenda, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Cetkovská, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:52Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48488
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářské práce se zabývá problematikou informálního učení technickohospodářských pracovníků na pracovišti ve vybrané společnosti. Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a obsahuje kvantitativně orientované výzkumné šetření. Hlavním cílem práce je prozkoumat informální učení technickohospodářských pracovníků na pracovišti ve vybrané společnosti a zjistit, jaké aktivity informálního učení používají pracovníci nejčastěji na pracovišti. Dalším cílem práce je prozkoumat, jaké faktory brání technickohospodářským pracovníkům k zapojení se do aktivit informálního učení na pracovišti a dále prozkoumat, které z vybraných osobnostních charakteristik působí nejvíce na motivaci k většímu zapojení technickohospodářských pracovníků do aktivit informálního učení na pracovišti. |
|
dc.format |
86 s. (16 098) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
celoživotní učení
|
cs |
dc.subject |
formální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
informální učení
|
cs |
dc.subject |
sebevzdělávání
|
cs |
dc.subject |
informální učení na pracovišti
|
cs |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.subject |
formal education
|
en |
dc.subject |
informal learning
|
en |
dc.subject |
self-guided education
|
en |
dc.subject |
informal learning at the workplace
|
en |
dc.title |
Evaluace informálního učení ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Evaluation of informal learning in the selected company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the issue of informal learning of white collar workers in the workplace in the selected company. The bachelor thesis has theoretical-empirical character and contains quantitatively oriented research. The main aim of the thesis is to explore informal learning of white collar workers in the workplace in the selected company and find out which informal learning activities are used by white collar workers most often in the workplace. Another goal of the thesis is to explore the factors that prevent white collar workers from engaging in informal learning activities in the workplace and further to determine which of the selected personality characteristics has the greatest effect on motivating them to engage in the informal learning activities in the workplace. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
55142
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account