Evaluace informálního učení ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Evaluace informálního učení ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kalenda, Jan
dc.contributor.author Cetkovská, Hana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:52Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:52Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48488
dc.description.abstract Bakalářské práce se zabývá problematikou informálního učení technickohospodářských pracovníků na pracovišti ve vybrané společnosti. Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a obsahuje kvantitativně orientované výzkumné šetření. Hlavním cílem práce je prozkoumat informální učení technickohospodářských pracovníků na pracovišti ve vybrané společnosti a zjistit, jaké aktivity informálního učení používají pracovníci nejčastěji na pracovišti. Dalším cílem práce je prozkoumat, jaké faktory brání technickohospodářským pracovníkům k zapojení se do aktivit informálního učení na pracovišti a dále prozkoumat, které z vybraných osobnostních charakteristik působí nejvíce na motivaci k většímu zapojení technickohospodářských pracovníků do aktivit informálního učení na pracovišti.
dc.format 86 s. (16 098)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject celoživotní učení cs
dc.subject formální vzdělávání cs
dc.subject informální učení cs
dc.subject sebevzdělávání cs
dc.subject informální učení na pracovišti cs
dc.subject lifelong learning en
dc.subject formal education en
dc.subject informal learning en
dc.subject self-guided education en
dc.subject informal learning at the workplace en
dc.title Evaluace informálního učení ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Evaluation of informal learning in the selected company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the issue of informal learning of white collar workers in the workplace in the selected company. The bachelor thesis has theoretical-empirical character and contains quantitatively oriented research. The main aim of the thesis is to explore informal learning of white collar workers in the workplace in the selected company and find out which informal learning activities are used by white collar workers most often in the workplace. Another goal of the thesis is to explore the factors that prevent white collar workers from engaging in informal learning activities in the workplace and further to determine which of the selected personality characteristics has the greatest effect on motivating them to engage in the informal learning activities in the workplace.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55142
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
cetkovská_2020_dp.pdf 2.511Mb PDF View/Open None
cetkovská_2020_op.docx 16.28Kb Unknown View/Open None
cetkovská_2020_vp.docx 17.18Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account