[NEOBHÁJENO] Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Fleková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48485
|
|
dc.description.abstract |
V předkládané diplomové práci je cílem analyzovat současný stav spokojenosti zákazníků s činností a službami internetového obchodu Notino.cz a na základě této analýzy vytvořit vlastní projekt zvýšení spokojenosti zákazníků. Základem vytvoření vlastního projektu je analýza současného stavu provedená klasickými nástroji marketingu - PEST analýzou, SWOT analýzou a marketingovým průzkumem. Základem marketingového průzkumu je analýza hodnocení, recenzí a referencí na internetu. Výsledkem analýzy je identifikace nedostatků, na jejímž základě je navrženo vlastní řešení zvýšení spokojenosti zákazníků internetového obchodu Notino.cz. |
|
dc.format |
82 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální zákazník
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
zvyšování zákaznické spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
digital customer
|
en |
dc.subject |
increasing customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Project to Increase Customer Satisfaction in the Notino Online Store |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2020-07-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to analyze the current state of customer satisfaction with the activities and services of the online store Notino.cz. On the bases on this analysis is created our own project of increasing customer satisfaction. The basis for creating our own project is an analysis of the current state performed by classic marketing tools - PEST analysis, SWOT analysis and marketing research. The basis of marketing research is the analysis of evaluations, reviews and references on the internet. The result of the analysis is the identification of shortcomings, on the basis of which a solution of increasing customer satisfaction of the Notino.cz online store is proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55138
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account