Projekt rozvoje firmy RemanTE Group S. R. O
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Vatutin, Mykhailo
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48470
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této diplomové práce je vytvoření rozvojové strategie pro konkrétní společnost. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část popisuje teoretické metody a postupy použité v praktické části. Ve druhé části je analyzováno vnější a vnitřní prostředí společnosti. Na základě těchto analýz je vygenerována SWOT analýza a bostonská matice portfolia. Ze získaných dat je následně vytvořena strategie rozvoje společnosti s důrazem na strategii rozvoje portfolia. Strategie je rozvíjena do fáze funkčních strategií strategických obchodních jednotek. |
|
dc.format |
86 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
management
|
cs |
dc.subject |
strategický rozvoj
|
cs |
dc.subject |
repasování autodílů
|
cs |
dc.subject |
automobilový průmysl
|
cs |
dc.subject |
firemní strategie
|
cs |
dc.subject |
management
|
en |
dc.subject |
development strategy
|
en |
dc.subject |
refurbishment of car parts
|
en |
dc.subject |
automotive industry
|
en |
dc.subject |
company strategy
|
en |
dc.title |
Projekt rozvoje firmy RemanTE Group S. R. O |
|
dc.title.alternative |
RemanTE Group S. R. O. Development Project |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benyahya, Petra |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of diploma thesis is the creation of development strategy for a particular company. The thesis consists of theoretical and practical parts. The first part describes the theoretical methods and procedures used in the practical part. In the second part is analyzed the external and internal environment of the company. On the analysis are based the SWOT analysis and the Boston portfolio matrix. From the obtained data, a business development strategy is subsequently created with an emphasis on the portfolio development strategy. The strategy is developed to the stage of functional strategies of strategic business units. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55120
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2020-08-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account