Zefektivnění marketingových aktivit Střední školy Kostka s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ševčíková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Smutná, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T06:14:58Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T06:14:58Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4846
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingových aktivit Střední školy Kostka s.r.o. Celá bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky na téma marketingových aktivit v oblasti škol-ství. Praktická část obsahuje stručnou charakteristiku školy a na základě teoretických po-znatků jsou tu rozebírány jednotlivé marketingové aktivity Koska školy. Tyto aktivity jsou podrobeny kritickému zhodnocení a dále jsou navrženy možnosti zefektivnění aplikace prvků marketingového mixu. Autorka věří, že některé z navrhovaných variant budou uplatněny v praxi a přispějí k dalšímu rozvoji školy. |
cs |
dc.format |
70 s. |
cs |
dc.format.extent |
1773843 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing v oblasti služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
service industry marketing
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Zefektivnění marketingových aktivit Střední školy Kostka s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
More effective applications of marketing activities of Kostka Secondary School |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hajdíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2007-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor's thesis is to analyse the current situation of marketing activities of Kostka Secondary School. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on marketing activities in education. The practical part consists of a brief description of the school and, on the basis of the theoretical knowledge, individual marketing activities of Kostka Secondary School are analysed. Such activities will be evaluated critically and will be suggest more effective applications of the marketing mix elements. Author believes that some of the suggested variants will be implemented to help the future growth of the school. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6753
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account