dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Nosek, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48464
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu zlepšení marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část definuje marketing a jeho části, převážně marketingovou komunikaci, vícekriteriální analýzu variant a neziskový sektor. Teoretická část poslouží jako východisko pro zpracování analytické a projektové části. Analytická část se věnuje charakteristice společnosti, analýze marketingového mixu služeb, marketingové komunikace a vybraným analýzám marketingového prostředí. Závěrem analytické části je SWOT analýza, která shrne předešlé analýzy a bude podkladem pro zpracování projektu marketingové komunikace. Projekt bude obsahovat několik návrhů, které budou následně podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
139 s. (231 780 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
vícekriteriální rozhodování
|
cs |
dc.subject |
příspěvková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Multicriteria decision making
|
en |
dc.subject |
Contributory organization
|
en |
dc.subject |
Marketing mix of services
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci |
|
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Communication in the Selected Contributory Organization |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-07-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
An aim at a diploma thesis is a proposal for a project to improve marketing communication in a selected contributory organization. The work is divided into theoretical and practical part. The practical part is further divided into analytical and project part. The theoretical part defines marketing and its parts, mainly marketing communication, multi-criteria analysis of variants and the non-profit sector. The theoretical part will serve as a starting point for the elaboration of the analytical and project part. The analytical part deals with characteristic of company, analyzes of the marketing mix of services, marketing communication and selected analyzes of the marketing environment. The conclusion of the analytical part is a SWOT analysis, which summarizes the previous analyzes and will be the basis for the elaboration of the marketing communication project. The project will contain several proposals, which will then be subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55113
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-05-18 |
|