Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Majerová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48460
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti, která působí na Jižní Moravě v oblasti oční optiky a optometrie. Diplomová práce je klasicky rozdělena na tři části. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a poté formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu vybrané společnosti, zaměřená mimo jiné na oblast marketingové komunikace, kde byly využity vybrané strategické situační marketingové analýzy. Výsledky z těchto analýz byly následně využity pro tvorbu projektu zaměřeného na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci projektu byla zpracována také časová, nákladová a riziková analýza. |
|
dc.format |
130 s. (184 593 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
oční optika a optometrie
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
strategické marketingové analýzy
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Ophthalmic Opticians and Optometry
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Project
|
en |
dc.subject |
Strategic Marketing Analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbatá, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on the improvement of the current marketing communication in the chosen company that operates in South Moravia within the field of ophthalmic opticians and optometry. The diploma thesis is classically divided into three parts. The aim of the theoretical part was to compile a literature research related to the field of marketing communication and then to formulate a theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part was to do an analysis of the current state of the chosen company focused besides on the marketing communication. In this part were implemented selected strategic situation marketing analysis. The results of all of these analyses were used to create a project aimed at improving the current marketing communication in the chosen company. The project also included time, financial, and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55109
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account