dc.contributor.advisor |
Danko, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Kostrytska, Vitaliia
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48455
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je návrh opatření na podporu vizuální komunikace vybraných měst v ČR. V teoretické části práce jsou prezentovány poznatky z marketingové komunikace, vizuální komunikace a vizuálního stylu. Následují teoretické východiska pro oblast vizuální komunikace měst. V praktické části je analyzována současná situace vizuální komunikace vybraných měst v České republice a zahraničí, mezi kterými jsou Lehi, Eindhoven, Svitavy a Zlín. Daná část zaměřena na detailní analýzu vnějšího a vnitřního prostředí Zlína, vyhod-nocení dotazníkového šetření ohledně současného stavu zlínského vizuálního stylu a důsledků vlivu koronavirové epidemie na stav vizuální komunikace měst. Na základě uvedené analýzy jsou navrhnuty opatření na podporu vizuální komunikace města Zlína s následující nákladovou, časovou a rizikovou analýzami. |
|
dc.format |
112 (163 851 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
vizuální komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
město Zlín
|
cs |
dc.subject |
opatření
|
cs |
dc.subject |
visual style
|
en |
dc.subject |
visual communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
Zlin
|
en |
dc.subject |
measures
|
en |
dc.title |
Návrh opatření na podporu vizuální komunikace vybraných měst v České republice |
|
dc.title.alternative |
Proposal Measures to Support Visual Communication of Selected Cities in the Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of the diploma thesis is to propose measures to support the visual communication of selected cities in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis presents knowledge about marketing communication, visual communication and visual style. The following is a theoretical basis about visual communication of the cities. The practical part analyses the current situation of the visual communication of selected cities in the Czech Republic and abroad, including Lehi, Eindhoven, Zlin and Svitavy. This part is focused on a detailed analysis of external and internal environment of Zlin, evaluation of the questionnaire survey regarding the current state of the Zlin visual style and the consequences of coronavirus epidemic on the state of visual communication of the cities. Based on the above analysis are proposed measures to support the visual communication of the city of Zlin with the following cost, time and risk analyses. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55104
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-08-19 |
|