Projekt organizace veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Jadrníčková, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48453
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá organizací účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Jejím hlavním cílem je zlepšení organizace účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části je vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části je analýza současného stavu organizace účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Získané výsledky z analýz slouží jako východisko pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení organizace účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Navržený projekt je dále podroben časové, rizikové a nákladové analýze. |
|
dc.format |
87 s. (131 999 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
veletrh
|
cs |
dc.subject |
B2B marketing
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní marketing
|
cs |
dc.subject |
B2B trhy
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Fair
|
en |
dc.subject |
B2B Marketing
|
en |
dc.subject |
International Marketing
|
en |
dc.subject |
B2B Markets
|
en |
dc.title |
Projekt organizace veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project of Organization the Exhibition in Company Holík International s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2020-07-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master's thesis deals with the organization of participation in the fair in the company Holík International s.r.o. Its main goal is to improve the organization of participation in the fair at Holík International s.r.o. The work is composed of theoretical and practical part. The aim of the theoretical part is to develop a literature search focused primarily on the field of marketing communication and the creation of theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part is the analysis of the current state of the organization of participation in the fair in the company Holík International s.r.o. The obtained results from the analyses serves as a starting point for the creation of a project leading to the improvement of the organization of participation in the fair in the company Holík International s.r.o. The proposed project is further subjected to time, risk and cost analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55102
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account