Projekt organizace veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt organizace veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Jadrníčková, Alžběta
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:50Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:50Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48453
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá organizací účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Jejím hlavním cílem je zlepšení organizace účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části je vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části je analýza současného stavu organizace účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Získané výsledky z analýz slouží jako východisko pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení organizace účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Navržený projekt je dále podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
dc.format 87 s. (131 999 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject veletrh cs
dc.subject B2B marketing cs
dc.subject mezinárodní marketing cs
dc.subject B2B trhy cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Fair en
dc.subject B2B Marketing en
dc.subject International Marketing en
dc.subject B2B Markets en
dc.title Projekt organizace veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o.
dc.title.alternative Project of Organization the Exhibition in Company Holík International s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2020-07-02
dc.description.abstract-translated The Master's thesis deals with the organization of participation in the fair in the company Holík International s.r.o. Its main goal is to improve the organization of participation in the fair at Holík International s.r.o. The work is composed of theoretical and practical part. The aim of the theoretical part is to develop a literature search focused primarily on the field of marketing communication and the creation of theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part is the analysis of the current state of the organization of participation in the fair in the company Holík International s.r.o. The obtained results from the analyses serves as a starting point for the creation of a project leading to the improvement of the organization of participation in the fair in the company Holík International s.r.o. The proposed project is further subjected to time, risk and cost analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55102
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
jadrníčková_2020_dp.pdf 2.399Mb PDF View/Open None
jadrníčková_2020_op.docx 24.53Kb Unknown View/Open None
jadrníčková_2020_vp.docx 38.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account