Projekt marketingové komunikace v mikroregionu Království
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vydra, Radomír
|
|
dc.contributor.author |
Chramostová, Natalie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48451
|
|
dc.description.abstract |
Záměrem diplomové práce bylo zpracování návrhu projektu marketingové komunikace v mikroregionu Království. Cílem bylo zvýšit povědomí mikroregionu u návštěvníků a to za využití, co nejmenšího množství finančních prostředků. Diplomová práce byla rozdělena na 2 částí. První část, teoretická, se zabývala zpracováním literárních poznatků zabývají-cích se problematikou zejména marketingového mixu a marketingové komunikace. Druhá část analyzovala současný stav marketingové komunikace v mikroregionu Království. Na základě poznatků získaných v teoretické části, provedených analýz a dotazníkových šetřeních byl navrhnut projekt marketingové komunikace. V závěru diplomové práce byl celý projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
133 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
mikroregion
|
cs |
dc.subject |
veřejný sektor
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
microregion
|
en |
dc.subject |
public sector
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace v mikroregionu Království |
|
dc.title.alternative |
Project Proposal of Marketing Communication in the Micro-region Království |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benyahya, Petra |
|
dc.date.accepted |
2020-07-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma thesis was to develop a proposal for a marketing communication project in the microregion Království. The aim was to increase the awareness of the microregion among visitors, using as little money as possible. The diploma thesis was divided into 2 parts. The first part, theoretical, dealt with the processing of literary knowledge dealing with issues of marketing mix and marketing communication. The second part analyzed the current state of marketing communication in the microregion Království. Based on the knowledge obtained in the theoretical part, performed analyzes and questionnaire surveys, a marketing communication project was proposed. At the end of the diploma thesis, the whole project was subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55100
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account